Baby 3 mnd våkner plutselig hver time om natten

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Gutten min som alltid har sover lenge om natten, opp til ti timer Har begynt å våkne hver time om natten og på dagen plutselig bare 2x30 min. Har de siste tre dagene trent hardt og har spist mindre kalorier enn før, vet ikke om det har noen sammenheng? :( er så sliten!
 
økedøgn kanskje?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi hadde det slik i ei uke, hun ble 3mnd pinsemandag.

Siste to netter snudde det igjen. Tror var øking, men er ikke sikker. Har hørt fra flere at det skjer noe med søvnen rundt 3 mnd...
 
Vi hadde to døgn der han ville ha mat annenhver time. Etter det er det vanskeligere å få han til å sove på dagen, men på natten er han som før.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi hadde to døgn i forrige uke der han ville ha mat annenhver time. Etter det er det vanskeligere å få han til å sove på dagen, men på natten er han som før.
Han var 3 mnd 1.pinsedag.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg begynte å trene hardt igjen for to uker siden (baby var da ca 10 uker) og fikk plutselig mye mindre melk, og baby ble veldig urolig før jeg forstod at hun ble sulten mye oftere for hun fikk mindre til hvert måltid. Har lest at det kan skje at man produserer mindre melk når man trener hardt fordi man brukere mer energi på trening og har mindre energi til å produsere melk. Vet ikke om det er holdt i denne teorien, men for min del hjalp det å pumpe en gang per dag og øke kaloriinntaket noe :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har merka at han spiser ofterer enn før på dagen nå. Har en teori om at det skyldes at han ikke har tid til å spise noe særlig lenger. Er som å gi mat til en karusell i fart liksom. Han tøyser og tuller og om jeg skulle komme i skade å se på han mens han spiser blir det jo bare smil og surr. Så da blir det jo ikke så mye mat hver gang da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har merka at han spiser ofterer enn før på dagen nå. Har en teori om at det skyldes at han ikke har tid til å spise noe særlig lenger. Er som å gi mat til en karusell i fart liksom. Han tøyser og tuller og om jeg skulle komme i skade å se på han mens han spiser blir det jo bare smil og surr. Så da blir det jo ikke så mye mat hver gang da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sånn er det her også. Har tenkt at hun vil ha oftere melk for at det er så varmt.
Men hun driver også å sparker fra med foten når hun spiser, så da glipper hun puppen stadig vekk.
 
Back
Topp