Baby 2025 trykk/bodyer osv.

SunAndMoon

Forelsket i forumet
Februarhjertene 2025
Jeg vurderer å kjøpe f.eks en body eller bamse med trykk ala «Baby is coming 2025» eller lignende. Får seff opp søk på Temu (ikke så aktuelt pga barnearbeid) og en nettside som heter spreadshirt.

Noen som har noen nettsider/steder å anbefale?
 
Jeg vurderer å kjøpe f.eks en body eller bamse med trykk ala «Baby is coming 2025» eller lignende. Får seff opp søk på Temu (ikke så aktuelt pga barnearbeid) og en nettside som heter spreadshirt.

Noen som har noen nettsider/steder å anbefale?
Det finnes en god del på Etsy som er mer bærekraftig enn Temu :) Kjøpte noe der til første baby! Har ikke eksakt link, men man får opp mange alternativer og så kan man lese reviews og se bilder kundene har lagt ut.

Mener også jeg har bestilt fra spreadshirt til en farsdag og at det var helt ok.
 
Jeg vurderer å kjøpe f.eks en body eller bamse med trykk ala «Baby is coming 2025» eller lignende. Får seff opp søk på Temu (ikke så aktuelt pga barnearbeid) og en nettside som heter spreadshirt.

Noen som har noen nettsider/steder å anbefale?
H&M hadde en body med «Baby» og et årstall i fjor. Har du sjekka der? Så kan du evt. bruke tekstilmaling?
 
Det finnes en god del på Etsy som er mer bærekraftig enn Temu :) Kjøpte noe der til første baby! Har ikke eksakt link, men man får opp mange alternativer og så kan man lese reviews og se bilder kundene har lagt ut.

Mener også jeg har bestilt fra spreadshirt til en farsdag og at det var helt ok.
Etsy ja, det var en god idé! Ellers er det kanskje for tidlig å se etter år 2025 i de vanlige butikkene?!
 
1000005375.pnglagde denne hos optimalprint til storebror, han skal bruke den for første gang på søndag når vi møter familien :happy:
 
Back
Topp