Baby 14 mnd biter

Samsara2

Betatt av forumet
Hei, gutten min på liitt over 1 år biter på slutten av amming og har gjort det lenge.
Har prøvd «alle triks» men lurer på om noen har erfaring med biting over så lang tid når de er såpass gamle? Er det på tide å slutte? Det er ikke noe koselig for meg lenger hvert fall :confused:
 
Last edited:
Samme her, jeg bare sier nei og tar puppen vekk. Han smiler da:bored:
 
Hei, gutten min på liitt over 1 år biter på slutten av amming og har gjort det lenge.
Har prøvd «alle triks» men lurer på om noen har erfaring med biting over så lang tid når de er såpass gamle? Er det på tide å slutte? Det er ikke noe koselig for meg lenger hvert fall :confused:
Hvis det er på slutten og han har gjort det lenge, så ville jeg bare avsluttet ammingen rett før du ser han er i ferd å bite. I den alderen får mange også tenner, kan det være derfor?
 
Min og gjør det. Men han har bitt svakere og svakere. I begynnelsen beit han såpass hardt at jeg fikk sår som det ble betennelse i. Vi har ett barn som svarer fysisk i stedet for ord og derfor er vi litt på på akkurat sånne ting. Nr 3 lærer jo av sine søsken og her har jo nr 3 sett at vi har tatt nr 2 for sånt siden han ble født.
 
Når min begynte å bite når jeg la han til avsluttet vi ammingen. Han var 12.5 mnd da.
 
Back
Topp