Baby 1år våkner hylende

BrukerMalin

Bli kjent med forumet
Hei
Som i tittel , gutten min har i 2 uker nå våknet hylende og såklart trøstes men tar veldig lqng tid ender opp med pupp i ansiktet som trøst:)

Noen som har erfart?
Kan det være nattskrekk?
Han er ikke syk på noe slag , smilende og glad gutt som leker og krabber osv på dagen å spiser godt :):Heartblue

Hei
Som i tittel , gutten min har i 2 uker nå våknet hylende og såklart trøstes men tar veldig lqng tid ender opp med pupp i ansiktet som trøst:)

Noen som har erfart?
Kan det være nattskrekk?
Han er ikke syk på noe slag , smilende og glad gutt som leker og krabber osv på dagen å spiser godt :):Heartblue

Nattskrekk, bearbeider inntrykk fra dagen eller vondt pga tenner. Min kan også gråte på natt men ikke utrøstelig eller sånn at jeg ikke får kontakt. Hun trøstes som regel med samsoving eller at hun får ligge i fanget mitt mens jeg bysser henne. Så ikke nattskrekk hos oss.
Hva skjer hvis du prøver pupp i ansiktet med en gang da?

Nattskrekk, bearbeider inntrykk fra dagen eller vondt pga tenner. Min kan også gråte på natt men ikke utrøstelig eller sånn at jeg ikke får kontakt. Hun trøstes som regel med samsoving eller at hun får ligge i fanget mitt mens jeg bysser henne. Så ikke nattskrekk hos oss.
Det har jeg gjort men er litt slik føler jeg at han må få skrike litt ifra seg så godtar han pupp og sovner :hilarious::)

Takk for at du tar tiden til å svare :happy:

Det har jeg gjort men er litt slik føler jeg at han må få skrike litt ifra seg så godtar han pupp og sovner :hilarious::)

Det er jo mange barn som gråter for å roe seg selv ned også, så kan godt være at han må skrike litt selv om det ikke er så kos midt på natta :hilarious: Min 1-åring er hvertfall også våken mange ganger og sutrer eller hyler litt innimelom også :p

Min eldste hadde nattskrekk i den alderen. Vi filmet og viste på helsestasjonen at han hylskrek. Det varte omtrent like lenge hver gang, og vi fikk ikke kontakt med ham. Lot seg ikke trøste eller distrahere. Så la han seg ned og sov cidere, og virket helt normal neste gang han våknet. Reagerte ikke på lys, virket ikke som om han skjønte at vi var der. Helsestasjonen mente det var nattskrekk.

Hei

Noen som har erfart?
Kan det være nattskrekk?
Vi hadde samme problemet rundt den alderen. Han er nå 16 mnd og har det sjeldent, kanskje 2 ganger pr mnd. Helsesøster mente det var i forbindelse med at de begynner å "forstå" drømmene sine i den alderen

Back
Topp