baby øver seg på karate...

babyboy09

Elsker forumet
her er det full fart hele tiden.. magen hopper opp å ned som bare det. . åssen er det med dere ????

Akkurat som våres lille BølleBaby det[:D] Den er helt vild [:)][:)][:)]

han ligger å sparker på ting inni her så det er ubehagelig noen ganger... hehe utrolig at det går ann å lee på seg så mye tihi... men kjempe deilig å kjenne at han leer på seg da... ikke noe er bedre enn det ...

ORIGINAL: babyboy09

han ligger å sparker på ting inni her så det er ubehagelig noen ganger... hehe utrolig at det går ann å lee på seg så mye tihi... men kjempe deilig å kjenne at han leer på seg da... ikke noe er bedre enn det ...

Det er bare SÅ herlig å kjenne[:)][:)][:)] 

ja kjempe herlig... :D elsker det....

Sier til samboern hele tiden han tar etter pappan sin. Blir nok en fotballspiller lille gutten også[;)] Her er det sjelden det er opphold. Er ikke rart at jeg får så lite søvn om dagen som jeg gjør når lille gutt enten sparker eller at jeg har kynner. Gleder meg til at han kommer ut altså[:D]

her e d mye forskjellig. noen dager e han helt vill og andre dager som idag er han mer stille. bøyer seg og snur litt rundt med mellomrom, men ingen hardt spark.

gleder meg sykt til poden kommer jeg også...  ååååååå skal bli så kost    <3<3<3<3

her leer magen på seg hele tiden... hehe satt hos mamma for en mnd tilbake..å ho kjente på magen min å da holdt han på i 15-20 av gangen... føre han gav seg i 2 min for så å sparke å turne i 20 min igjen hehe :D morro :D

Akkurat sånn er holder hun på om natta, begynner rundt 01[8D] Nå får jeg bare noen dunk i ny og ned[;)]

Ja det er helt villt hvor mye babyen roterer inni der. Hadde aldri tenkt at det skulle kjennes så godt :) Og i følge det jeg har lest så skal jo babyen bevege mindre og mindre på seg siden plassen skal bli mindre og babyen større. Men hos meg syns jeg det bare blir mer og mer sparking, og jeg begynner å bekymre meg for innvollene mine....hehe

Jeg skal vell ikke klage. Det er KJEMPE betryggende å kjenne babyen bevege seg omkring :P

Her tror jeg att han har missfortått en del da... For han er ingen geit, så han trenger IKKE å skalle/stange meg i ribbebeina dagen lang slik som han gjør nå![;)]

Ellers så er det mye bevegelser der inne, magen bølger seg mye nå. Er ikke så mye spark lenger siden det er liten plass der inne, men lar meg vite att han er der hele tiden![:D][:D][:D]

Back
Topp