Baaah. Mannfolk..

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Nå har hele morgenen, formiddagen og deler av ettermiddagen gått til skisport på tv'n..
Og nå setter samboeren seg ned for å glane fotball på pc'n!
Hurra for en fantastisk helg med barnefri.. Skal si jeg koser meg :(

jeg har endelig fri helg.. og gjett hvem som jobber ekstra?!? joda.. da dro før vi våkna.. og er fortsatt på jobb.. han ringte akkurat.. da skulle han på legevakta.. for hadde fått no i øyet så det var visst helt blodig og jævelig.. flott!! også skal han liksom jobbe imorgen og!!! fiiiiiiiiiiiint det.. håper det ikke er noe alvorlig med øyet da :/

Vi er vel litt ekstra følsomme for lite oppmerksomhet nå for tida. Min er ute og reiser med jobben i nesten to uker nå i januar, og jeg synes det er fælt, selv om jeg vet at det er slik i januar. Heldigvis ringer han mange ganger om dagen, og kommer hjem i morgen. Vi opplever å ha god nytte av å prate sammen nesten hver dag om hva vi forventer i graviditeten av hverandre, og hvordan vi skal forholde oss til alt rundt oss og de endringene som skjer rent fysisk. Det hjelper å sette ord på at jeg føler meg alene når han er borte, og da er det godt å høre at han ikke har lyst han heller, men må. Deilig å høre at han helst vil være hjemme og passe på meg og magen. Kanskje det kan hjelpe flere å prate mer om hva man tenker,og hvordan man opplever mirakelet?

jeg er meget glad for at min mann ikke ser på sport (sett bort fra en gang i blandt med formel1)
Men mannen her jobber annenhver helg og i dag måtte han jobbe fra 08.00-20.00... Så blir ikke noe særlig tid med han før på Onsdag, men slik er det bare. Han må jo jobbe. Jeg skal ha en ekstravakt på gamlejobben på mandag, første dage med jobb siden juni (var sykemld pga bekkenet frem til Aron døde i magen og sykemld pga dødsfallet hans til nå....)

Back
Topp