Medusa_83 Forumet er livet 12 Okt 2013 #1 Ingen positiv test på meg i dag :/ Så da er det bare å vente en uke til (hvis jeg greier det), se om mensen kommer og evt ta en ny test... Ja, ja... Sent from my iPad using BV Forum
Ingen positiv test på meg i dag :/ Så da er det bare å vente en uke til (hvis jeg greier det), se om mensen kommer og evt ta en ny test... Ja, ja... Sent from my iPad using BV Forum
Mummmimamma Elsker forumet Oktoberskatter 2014 12 Okt 2013 #2 Alltid kjedelig med positive tester. Smør deg med tålmodighet og forsøk igjen når du er litt nærmere IKM.
Alltid kjedelig med positive tester. Smør deg med tålmodighet og forsøk igjen når du er litt nærmere IKM.
Limitless Tilhører Juni2014 ❤ Tilgangsansvarlig VIP Sommerfuglene <3 12 Okt 2013 #3 Æsj. Kjedelig. Men det er fortsatt mulig Selv om det er utrolig vanskelig, så må du bare prøve å ha litt tålmodighet Krysser fingrene videre for deg.
Æsj. Kjedelig. Men det er fortsatt mulig Selv om det er utrolig vanskelig, så må du bare prøve å ha litt tålmodighet Krysser fingrene videre for deg.