Baaaah.....

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
I morra skal Celine ta sin første blodprøve og guuuu som jeg gruer meg...!
Ser for meg at hu slår seg skikkelig vrang og vi må holde hu fast [&:]

Har heldigvis litt emla krem da, så den skal brukes opp.... Men fytti altså!

Noen tips og erfaringer eller?

Uff da, det er ikke moro når de små skal ta blodprøver...
Celine tok det i sommer, uten emlakrem faktisk, og det gikk kjempebra. [:)]
Jeg fortalte henne hva som skulle skje, at damen måtte stikke litt i armen og det kom til å gjøre litt vondt.
Og Celine satt fint på fanget mitt hele tiden. Klynket litt da nåla ble satt, og da de byttet glass.
Og etterpå ble det en tur i lekebutikken og plukke ut en "flink jente-gave" [:D][:D]

Lykke til!!

Du vet de kan ta blodprøver i fingern ja?Her har største mi tatt i fingern flere ganger...går bare fint,men hun er vellvillig til alt hun...verre med hun minste...[&:][8D]
Kan jeg spørre hvorfor hun skal ta bl.prøve?(trenger ikke svare altså)...
-Kanskje lurt å love at dere drar å kjøper en liten ting til henne,eller at hun får noe på butikken til deg f.eks...Lykke til,det går sikkert helt fint.Og slår hun seg vrang,er det bare å holde henne godt fast og vips så er dere ferdig...

Jaja, da var det overstått.

Gikk helt greit helt til vi kom inn i rommet. Da ville hun ikke.
Så fikk hun tilslutt opp på fanget mitt og måtte holde hun godt inntil meg.
Hun som skulle stikke måtte ha litt hjelp og hu dama som kom inn da tok bare tak i armen til Celine for å få det gjort.
Endte opp med en skrikende jente som nå har små blåmerker oppover armen etter hun ble holdt hardt.

Men men, to sekunder etter stikket var alt greit.
Stolt og fornøyd på lekebutikken for å kjøpe rosa telefon med matchende veske, leppestift og bilnøkler [8D]

lilla79: har tatt prøver fra fingeren hennes før, men denne gangen er det for å teste ut om hun har noen allergier mot ting, så da måtte det taes i armen.

Huff, det hørtes brutalt ut... Bra det gikk fort over da.
Og litt gaver må til når de har vært flinke vettu! [:D][:D]

Så bra at det er unnagjort....Men bedre det enn å utsette...[;)]Gaver er glimrende[:D][:D]

Ja, det er bare å få gjort det. Hu var så stolt etter det var gjort... Fikk to premier på legekontoret også [8D] Å da ligger ikke smilet lagt unna vettu...hehe!

vic ble stukket mye når hun var innlagt på sykehus... men de endte vel med å stikke i fingeren og fylle et langt røyr med blod..
var ikke så poppis nei og ikke noe krem i forkant. men det ble jo tatt så mye prøver og styr at hun var vel skikkelig lei
lykke til

Back
Topp