B12 mangel - mer kvalme?

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg har tatt B12 noen dager nå, og syns kvalmen har blitt betraktelig bedre etter jeg begynte med det. Har også fått mer energi, men det er jo naturlig :) noen som vet om vitaminmangel kan føre til mer kvalme? Jeg nærmer meg jo uke 12 og, men syns det er påfallende :)

Eneste jeg vet er at de multivitaminer jeg tar, har hjulpet mange mot kvalme i svangerskapet.. (I følge min mor som selger de..) så at det kan ha noe å si? ja, helt sikkert ;)

Eneste jeg vet er at de multivitaminer jeg tar, har hjulpet mange mot kvalme i svangerskapet.. (I følge min mor som selger de..) så at det kan ha noe å si? ja, helt sikkert ;)

Jeg har hvertfall gått fra å kaste opp x antall ganger til maks to, pluss at jeg ikke er kvalm heeeeele tiden :)

Jeg har hvertfall gått fra å kaste opp x antall ganger til maks to, pluss at jeg ikke er kvalm heeeeele tiden :)

Jeg glemte å ta med mine vitaminer på en helgetur, og den søndagen var jeg mer kvalm enn jeg noen gang har vært. Kan jo være tilfeldig, men har ikke merket det siden heller :)
Det beste er jo at du har blitt bedre uansett :)

Jeg glemte å ta med mine vitaminer på en helgetur, og den søndagen var jeg mer kvalm enn jeg noen gang har vært. Kan jo være tilfeldig, men har ikke merket det siden heller :)
Det beste er jo at du har blitt bedre uansett :)
Er det B6 i de? :)

For det sies at de skal hjelpe mot svangerskapskvalme :)
Er også det i gravid kosttilskuddet jeg har kjøpt idag så gleder meg til å teste ut :)

Aha! Spennende å se om det hjelper for deg også da :)

Back
Topp