B-streptokokker

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
Jeg fikk svar på en prøve idag.... den viste at jeg hadde  B-streptokokker infeksjon, noen andre som har eller har hatt det?? Hvordan gikk/går det, ang svangerskap/fødsel?? 

Så bra alt gikk fint Fikk respet jeg og, så går nok bra:)

i mitt forrige svangerskap hadde jeg mange runder med uvi pga disse streptokokkene. fødte med intravenøs antibiotikabehandling og lå til observasjon med barnet noen dager etter - alt gikk veldig bra :)

det mest irriterende var at bakterien ga meg veldig mye kynnere fordi livmora ble irritert pga de mange uvi`ene - og jeg har en kropp som ikke viser at jeg har det annet enn via kynnere (altså når jeg er gravid)

å bra det gikk bra med deg og:) Da trenger jeg ikke være så bekymret. da det ble funnet vedlig tidlig også... Kan vi ha uvi uten det vises i urinen??

Jeg fikk brev fra legen i går :(( bli redd jeg! Hadde ikke forventet det!

Hadde det under forrige svangerskap.. Fikk antibiotika kur og antibiotika intravenøst under fødselen, måtte også kateteriseres under fødselen og observeres i ettertid..

Men denne bakterien er det mange som har uten å vite det, men om det blir oppdaget under svangerskapet så tas det forhåndsregeler under fødselen! Før ble alle gravide testet for denne bakterien, men det gjøres ikke nå lenger!

Keiselig eller vaginal fødsel på dere?

Back
Topp