talata Forumet er livet 19 Apr 2007 #1 Lisa gikk til skolen, tripp tripp tripp, det sa, i den nye kjolen trippet hun så glad[8D][8D]
|Lica| Forumet er livet 19 Apr 2007 #2 ORIGINAL: talata Lisa gikk til skolen, tripp tripp tripp, det sa, i den nye kjolen trippet hun så glad[8D][8D] Må du blande meg inn i dette da?[8|] (jeg heter Lisa[;)])
ORIGINAL: talata Lisa gikk til skolen, tripp tripp tripp, det sa, i den nye kjolen trippet hun så glad[8D][8D] Må du blande meg inn i dette da?[8|] (jeg heter Lisa[;)])
talata Forumet er livet 19 Apr 2007 #3 ORIGINAL: |Lica86| ORIGINAL: talata Lisa gikk til skolen, tripp tripp tripp, det sa, i den nye kjolen trippet hun så glad[8D][8D] Må du blande meg inn i dette da?[8|] (jeg heter Lisa[;)]) *fine* tenkte jeg sku trå te me en skikkelig BS historie jeg nå da[;)]
ORIGINAL: |Lica86| ORIGINAL: talata Lisa gikk til skolen, tripp tripp tripp, det sa, i den nye kjolen trippet hun så glad[8D][8D] Må du blande meg inn i dette da?[8|] (jeg heter Lisa[;)]) *fine* tenkte jeg sku trå te me en skikkelig BS historie jeg nå da[;)]