bøyer meg i støvet...

**Camilla**

Glad i forumet
for dere med kolikk barn! 

Etter en dag eller natt hvor jenta mi har vært veldig grinete er jeg helt utslitt,så jeg må bare gi en hyllest til dere med kolikk barn!

[8|]
ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Jeg skjønner nå hvor deilig det egentlig var med førstemann, for da kunne jeg bare følge hans rytme hele døgnet. Det blir annerledes når neste kommer, for da er det ikke bare å legge seg når man er sliten

helt sant...[8|]

ORIGINAL: Bæjben

Etter en dag eller natt hvor jenta mi har vært veldig grinete er jeg helt utslitt,så jeg må bare gi en hyllest til dere med kolikk barn!

Signerer! Vår sliter veldig med luft..men vi er iallefall to til å dele på det..bøyer meg i støvet for alle aleneforeldre jeg...både de med og uten kollikkbarn!

Må signere her[:)]

he,he...signerer, etter 3 netter med litt sutring var jeg ganske så klar til å sette meg ned å hylgrine...
Men fikk pumpa litt melk i går så min mann tok junior frem til 05:00, så mamma fikk sove....en drøm!!!!

Back
Topp