Bøtta klar

Rufsetulla

Betatt av forumet
Etter å bare ha vært litt småkvalm og overlykkelig over at det ikke har vært verre er bøtta kommet frem Jeg håper virkelig ikke dette blir like ille som sist.

Noen andre som har måtte finne frem bøtta?

Jupp den er med meg nesten overalt hjemme

Jeg opplevde ikke kvalme forrige gang, men i går kom kvalmen snikende og i dag kom både frokostog lunch opp igjen :o Er det slik at ca rundt uke 12, så går den som regel over av seg selv?

Ja, kvalmen setter liksom plutselig inn støtet! Hvor langt er du på vei? Her har bøtta vært med meg den siste uken ja. Kaster ikke opp så ofte, men brekker meg mye så vet aldri når det faktisk kommer oppkast [emoji12] Er 8+0. Håper også så inderlig at det ikke blir så ille som sist. Mener å huske at jeg var aller dårligst fra uke 10-14/15 sånn ca.

Ja, kvalmen setter liksom plutselig inn støtet! Hvor langt er du på vei? Her har bøtta vært med meg den siste uken ja. Kaster ikke opp så ofte, men brekker meg mye så vet aldri når det faktisk kommer oppkast [emoji12] Er 8+0. Håper også så inderlig at det ikke blir så ille som sist. Mener å huske at jeg var aller dårligst fra uke 10-14/15 sånn ca.

Er 7+6 idag ifølge tidlig ul. Sist holdt jeg det gående i fire mnd. Det har jeg ikke tid til denne gangen akurat [emoji85]
Får håpe vi alle slipper unna om ikke så alt for lenge :)

Jeg opplevde ikke kvalme forrige gang, men i går kom kvalmen snikende og i dag kom både frokostog lunch opp igjen :o Er det slik at ca rundt uke 12, så går den som regel over av seg selv?

Syns å huske det var uke tolv jeg gledet meg ekstra til sist pga at kvalmen skulle roe seg. Men den gang ei
Håper det gir seg for oss alle snart (:

bøtta har vært brukt siden uke 6. men nå de siste ukene har det vært mindre brukt. nå er jeg i uke 10 å har den bare stående pga at jeg hver morgen kaster opp slim og sånn. utenom det ingenting. og formen er mye bedre nå.

Er 7+6 idag ifølge tidlig ul. Sist holdt jeg det gående i fire mnd. Det har jeg ikke tid til denne gangen akurat [emoji85]
Får håpe vi alle slipper unna om ikke så alt for lenge :)

Samme her, kvalmen slapp vel helt rundt uke 30 [emoji58] Verre når man har småbarn synes jeg. Får krysse fingrene [emoji173]️

Når dere går rundt sånn med bøtte hjemme, er dere fullt sykemeldt da? Eller er det verst på morgen og kveld?

Når dere går rundt sånn med bøtte hjemme, er dere fullt sykemeldt da? Eller er det verst på morgen og kveld?

Jeg er ufør så slipper heldigvis å bli sykemeldt.

Jeg er sykmeldt. Hadde jeg jobbet hadde jeg kastet opp mye. Jeg kaster opp på morgenen/formiddagen og så er jeg ganske dårlig utover ettermiddag og kveld uten at jeg kaster opp (hvis jeg tar det rolig).

Jeg slipper heldigvis bøtta, men er fryktelig kvalm. Sliter til tider veldig på jobben, spesielt med andres kaffelukt

Jeg spyr ikke, men er ekstremt kvalm HELE døgnet. Har ikke "gode" perioder i løpet av dagen. Det er grusomt å gå rundt slik. Samtidig må jeg le litt for graviditeten var etterlengtet og jeg tenker jeg burde tåle dette siden ønsket var så høyt..... likevel har jeg øyeblikk jeg lurer på om jeg angrer :happy: Det er så vanskelig å tenke positivt når man går rundt og er så dårlig....

Jeg spyr ikke, men er ekstremt kvalm HELE døgnet. Har ikke "gode" perioder i løpet av dagen. Det er grusomt å gå rundt slik. Samtidig må jeg le litt for graviditeten var etterlengtet og jeg tenker jeg burde tåle dette siden ønsket var så høyt..... likevel har jeg øyeblikk jeg lurer på om jeg angrer :happy: Det er så vanskelig å tenke positivt når man går rundt og er så dårlig....

Det er heldigvis verdt det til slutt [emoji173]️Jeg tenkte egentlig etter forrige graviditet at jeg aldri skulle utsette meg for dette igjen, men nå sitter jeg her igjen da [emoji4] Får en fin premie til slutt [emoji173]️

Back
Topp