S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men prevensjon for gutta (hvertfall opp til 25 år) ER jo gratis - de får det på Helsestasjon for ungdomNei, det synst jeg ikke! Og prevensjon er jo ikke noe en MÅ gå på! Kan like godt være mannen sitt ansvar![]()
Bind/tamponger koster jo ikke mye! I snitt koster prevensjon og tamponger meg 45 kr mnd!og det skal jeg klare og stå I!![]()
Nei, det synst jeg ikke! Og prevensjon er jo ikke noe en MÅ gå på! Kan like godt være mannen sitt ansvar![]()
Bind/tamponger koster jo ikke mye! I snitt koster prevensjon og tamponger meg 45 kr mnd!og det skal jeg klare og stå I!![]()
Jupp, det samme synes jeg om prevansjon. Gidder ikke gå inn på linken, men generelt sett. Både prevansjon og bind/tamponger burde være gratis. Om man da ønsker ANDRE produkter enn det som evt hadde vært gitt ut gratis, så måtte man selvsagt betalt![]()
Så heldig du er da!!
Jeg bruker 4-5 pakker med ob og 2 pakker med bind hver måned. Noen ganger kommer den to ganger i måneden også. Pluss tabletter som skal stoppe blødninger. Ca 100 kroner i måneden for tabletten også.
Ja, i prinsippet burde den det. Det er jo sånn at det er dyrere å være kvinne. Men dette blir ikke en kampsak for meg, er nok andre ting som er viktigere![]()
Det er forskjell på folk da. Jeg tåler ikke kondomer eller hormoner. Så jeg må gå på cerazette. Slipper da mensen og det styret. Men poenget er at mannen ikke altid kan være ansvarlig for prevensjon. Vi bruker kondomer nå siden jeg ikke har fått mensen etter fødsel for 4 uker siden. Men må da vente minst 2 dager mellom pga smerter etter kondomen.Nei, det synst jeg ikke! Og prevensjon er jo ikke noe en MÅ gå på! Kan like godt være mannen sitt ansvar![]()
Nei, det syns jeg ikke. Det finnes så mye annet som er mye viktigere!