Bør man oppsøke lege, influensalignende symptomer..

Puselus

Glad i forumet
Jeg har vondt i halsen, det ene øret og kjenner godt på kroppen at den ikke er helt frisk - vanligvis ville det ikke falle meg inn å oppsøke lege helt enda, hadde tatt en Paracet og Ibux og tatt det rolig bare.
Bør terskelen for legebesøk være lavere nå som jeg er gravid? Vil en evt. infeksjon i kroppen påvirke babyen?

Har tatt en Paracet nå og håper formen blir litt bedre så jeg kan ha en fin fredagskveld med guttene mine :)

Med mindre du får veldig høy feber eller smerter i magen så tror jeg ikke legen gjør så mye. Helt vanlig å bli syk selv om man er gravid, og det vil nok ikke påvirke babyen :)

Med mindre du får veldig høy feber eller smerter i magen så tror jeg ikke legen gjør så mye. Helt vanlig å bli syk selv om man er gravid, og det vil nok ikke påvirke babyen :)

Høres bra ut, kunne virkelig ikke tenke meg å sitte fredag kveld/lørdag på legevakten!

Det er i alle fall turning på høyt nivå i magen, så virker som om det står bra til inni der :) :)

Jeg hadde influensa rett etter sommeren starta, hadde litt feber men ikke noe å beskymre meg for synest jeg selv, var forsatt syk da jeg var hos jordmor og hun sa ingenting på det, tror nok hun hadde sakt i fra om jeg hadde måttet gå til lege :)

Back
Topp