Bør jeg vente med å fortelle samboer om positiv test?

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Jeg tok en test nå i ettermiddag etter at samboer dro på kveldsvakt. Fikk bare ett innfall om at jeg skulle ta en test uten at jeg vet helt hvorfor. Testen hadde to streker og jeg tenkte at jeg skulle fortelle han det når han kommer hjem etterpå. Problemet da er at det har bikka midnatt og da er datoen som mamman hans døde på for noen år tilbake Bør jeg vente med å fortelle så ikke den nyheten kommer akkurat på den dagen? Hva ville dere gjort?

Om det er planlagt og ønsket ville jeg ha fortalt det for å gi litt glede i en ellers tung dag :Heartred men vanskelig å være bastant på det uten å kjenne samboeren din

Obs, sniker :angelic: så ikke hvilket forum denne var postet på før etter jeg hadde svart :angelic:

Dette er veldig planlagt da vi har prøvd siden juni

Jeg tenker at det bare må være positivt å si det til han, så blir dagen snudd til noe positivt :Heartred
Gratulerer så mye :rolleyes:

Jeg tok en test nå i ettermiddag etter at samboer dro på kveldsvakt. Fikk bare ett innfall om at jeg skulle ta en test uten at jeg vet helt hvorfor. Testen hadde to streker og jeg tenkte at jeg skulle fortelle han det når han kommer hjem etterpå. Problemet da er at det har bikka midnatt og da er datoen som mamman hans døde på for noen år tilbake Bør jeg vente med å fortelle så ikke den nyheten kommer akkurat på den dagen? Hva ville dere gjort?
Fikk gåsehud av å lese, jeg tenker det hadde blitt ekstra sterkt og fint å få den nyheten om positiv test på den dagen... :happy: Men vanskelig å si når man ikke kjenner til hvilket forhold han har til den dagen fra før. Men tenker selv at jeg hadde blitt utrolig glad og rørt for å fått en slik beskjed på en slik dag:happy: Men uansett, gratulerer så masse:cool:

Tusen takk for svar :dance008 Jeg er ganske sikker på at testen jeg tok var positiv men så klarer jeg ikke helt å tro at det er sant :rolleyes:
Tror jeg står opp i mårra tidlig før gubben våkner å drar å kjøper en test til for sikkerhetsskyld også kan han få beskjed hvis den også er positiv.
Da får han beskjed på den dagen mamman døde men får håpe han syns det er greit, hvis ikke må jeg jo vente enda lenger med å si noe.

Han kom nettopp hjem nå og hvis jeg viser han den testen får vel ikke han sovet i natt

Vedlegg

• 20211115_161347.jpg
    20211115_161347.jpg
    3 MB · Visninger: 82
Helt klart en positiv test - gratulerer så mye :Heartred
Og som de andre her skriver, så tenker jeg det bare er fint å få nyheten om det på en slik dag :Heartred:Heartred

Tusen takk for svar :dance008 Jeg er ganske sikker på at testen jeg tok var positiv men så klarer jeg ikke helt å tro at det er sant :rolleyes:
Tror jeg står opp i mårra tidlig før gubben våkner å drar å kjøper en test til for sikkerhetsskyld også kan han få beskjed hvis den også er positiv.
Da får han beskjed på den dagen mamman døde men får håpe han syns det er greit, hvis ikke må jeg jo vente enda lenger med å si noe.

Han kom nettopp hjem nå og hvis jeg viser han den testen får vel ikke han sovet i natt
Den er jo ordentlig positiv, gratulerer!!!

Du får kjenne litt på det, hvordan han pleier være den dagen, det er vanskelig å vite.
Lykke til, og fortell oss gjerne hvordan det har gått :Heartred

Da har jeg vært på apoteket. Kjøpte 2 stk digitale CB tester med ukeindikator. Jeg fortalte han på mårran i dag at jeg skulle ta en test for puppene har vært vonde unormalt lenge nå. Tok først den ene testen i fred og ro alene på badet og fikk opp: Gravid 1-2 uker.
Så dyppa jeg den andre testen og gikk rett ut sånn at han kunne få kjenne litt på spenninga ved å vente på at den skulle blinke seg ferdig. Etter en stund sa han at det bare var å sette igang å lete etter navn :love7

Han tar dette helt med ro og syns det bare er fint og gleder seg til sommerferien :wav

Vedlegg

• 20211116_093309.jpg
    20211116_093309.jpg
    1,9 MB · Visninger: 45
Da har jeg vært på apoteket. Kjøpte 2 stk digitale CB tester med ukeindikator. Jeg fortalte han på mårran i dag at jeg skulle ta en test for puppene har vært vonde unormalt lenge nå. Tok først den ene testen i fred og ro alene på badet og fikk opp: Gravid 1-2 uker.
Så dyppa jeg den andre testen og gikk rett ut sånn at han kunne få kjenne litt på spenninga ved å vente på at den skulle blinke seg ferdig. Etter en stund sa han at det bare var å sette igang å lete etter navn :love7

Han tar dette helt med ro og syns det bare er fint og gleder seg til sommerferien :wav
Så koselig å høre :love7

Ååh så koselig. Og så morsomt å "la han være med på testingen"

Back
Topp