Bør jeg være her?

guttemamma3

duttamor
Desemberskatter 2016
TUL i dag viste et litt større foster enn mine beregninger. BTW et friskt og fint foster, men de så noe vev som de er usikre på. Ny TUL i uke 12 for å se om det er morkakeanlegg eller om det skulle vært enda et foster som ikke kom lengre. Dette med størrelseb på fosteret flyttet terminen foreløpig til 4.januar. Med planlagt keisersnitt vil det jo da bli en gang sent i desember. Dette betyr jo at jeg egentlig skulle tilhørt desember, men siden jeg begynte her, og terminen min tross alt er i januar, føler jeg tilhørighet her. Noen innvendinger på at jeg blir værende?

Hvorfor skal du ha ks?

Du har termin i januar og sikkert mange flere som føder i desember :)
Du er hjertelig velkommen

Fosterlyden faller så mye under riene at livene står i fare, så det hadde ikke kommet levende ut

Du hører til her for det ;) Det er garantert flere her som ikke føder i januar. Så godt å høre at du fikk se en frisk og sprell levende spire på tul :)

Klart du kan være her :) mange av oss kan jo få desemberbabyer, og sikkert også noen februarbabyer, men jeg kommer nok sikkert til å holde meg her uansett :)

Ja, hellanhet! Det er klart du fortsatt kan være her! Har selv menstermin 4.-5. og siden det er andre gang (og nr 1 også kom litt før) kan det hende det blir desember på meg og. Men, det gjør ingenting å være litt inne hos desemberdamene også da. Mange som er på to ☺

Du er hjertelig velkommen til å bli her. Selv er eg både i januar og desember, termin 5/1, men fødte før termin sist :-)

Du er hjertelig velkommen til å bli her. Selv er eg både i januar og desember, termin 5/1, men fødte før termin sist :-)

Min bursdag, det. ;) er spent på om det er baby som blir neste års bursdagsgave. :D har termin ca rundt 10. selv.

TUL i dag viste et litt større foster enn mine beregninger. BTW et friskt og fint foster, men de så noe vev som de er usikre på. Ny TUL i uke 12 for å se om det er morkakeanlegg eller om det skulle vært enda et foster som ikke kom lengre. Dette med størrelseb på fosteret flyttet terminen foreløpig til 4.januar. Med planlagt keisersnitt vil det jo da bli en gang sent i desember. Dette betyr jo at jeg egentlig skulle tilhørt desember, men siden jeg begynte her, og terminen min tross alt er i januar, føler jeg tilhørighet her. Noen innvendinger på at jeg blir værende?
Synes du hører til her fortsatt, jeg :cat:

Stay!

Vær der du har mest lyst til å være :) Du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å være her! :)

Back
Topp