Bør jeg være bekymra?

verteline

Elsker forumet
Alle gravid tengna er plutselig helt borte?!!... Egentlig ganske deilig å ikke bo på badet lenger, eller holde på puppa for å gå ned trappa men er jo litt rart??

Hvor langt er du på vei? Det behøver ikke å ha noe å si, formen forandrer seg og det kommer ofte "gode" og "dårlige" dager etter min erfaring :-)

Toneliza skrev:
Hvor langt er du på vei? Det behøver ikke å ha noe å si, formen forandrer seg og det kommer ofte "gode" og "dårlige" dager etter min erfaring :-)

Må signere den!

er 9 uker i dag.. Merker at jeg sammenligner utrolig mye med sist svangerskap.. Er sikker super dumt. Men da hadde jeg ekstrem svangerskaps kvalme i 18 uker for å så ha kraftig bekkenløsning fra uke 20.. Så fikk en liten støkk i dag egentlig når jeg var i god form liksom..

signerer denne jeg også ;) ting forandrer seg så fort, dette svangerskapet er ikke likt det forje jeg hadde heller ;)

Frøken Muffin skrev:

Toneliza skrev:

Må signere den!

Heldigvis kan svangerskap være totalt ulike :-)

Trenger ikke være noe galt:) Og symptomer kommer å går, så ville prøvd og ikke vært bekymra for det:O)

Back
Topp