babyliten
Forelsket i forumet
Jeg er en såkalt "naver" som de så fint kaller det. Jeg har gått på dagpenger fra nav siden før jul på grunn av at jeg ble lovt jobb på arbeidsplassen etter kontrakten, men den uka før kontrakten gikk ut fikk jeg beskjed om at det var for lite å gjøre, og at de håpet at jeg ville komme tilbake til våren. Jeg har virkelig søkt på det som er innenfor mitt fag etter jeg ble arbeidsledig, men markedet innen transporten er ikke så givende akkurat nå. Nå driver nav og skal ha møte, og det er jo greit. Skjønner jeg må på det når det har gått 3 måneder. Men, problemet er at jeg er så ufattelig kvalm og har oppkast/brekninger så jeg vet faktisk ikke om jeg er i stand til å stå i butikk for eksempel. Og jeg har aldri gått på nav før, så jeg vet ikke om sykmelding gjelder når det er gjennom de? Er det bedre jeg sykmelder meg? Eller er det rett og slett ingen hensikt til nav? Og bør jeg fortelle på møtet at jeg er gravid?
Vil selvfølgelig jobbe meg opp penger slik at jeg har krav på penger i permisjonen, men akkurat nå virker det håpløst Jeg finnes jo ikke arbeidssky, jobbet alt fra 4-6 timer overtid hver dag på min forrige arbeidsplass.
Vil selvfølgelig jobbe meg opp penger slik at jeg har krav på penger i permisjonen, men akkurat nå virker det håpløst Jeg finnes jo ikke arbeidssky, jobbet alt fra 4-6 timer overtid hver dag på min forrige arbeidsplass.