bør jeg ha søskenvogn?

mammatil2jenter

Forumet er livet
jeg er så veldig itvil på om jeg trenger søskenvogn..? det blir 22 mnd mellom mine unger..hadde bare tenkt å ha ståbrett.,men men
hva hadde dere gjordt,.? dette er så utrolig vanskelig,. men jeg vil ha ei lita vogn i såfall..som ikke tar så mye plass. hvilken søskenvogn kan det være da..?

takk for gode råd..

Jeg har kjøpt søskenvogn fordi Celine fortsatt sover og mine unger sover ute. Også går vi veldig mye turer så celine hadde ikke orket å stå så lenge.

ORIGINAL: Tøysetulla

Hvis ikke storesøster er avhengig av å sove noe særlig i vogna, kan jeg anbefale Phil and Teds vogna med søskensete..

Anbefaler denne jeg også. Vi var super fornøyd med vår![:)]

har dere link?.for jeg må se om jeg akn få plass. men snuppa sover jo i vogna så jeg må nok ha søskenvogn,,.. har tenkt på gt sin veldig mye,men er åpen for andre forslag

ORIGINAL: NurkIFarta

Jeg skal ha TFK søskenvogn siden lillemann skal være hjemme med meg og babyen store deler....

det skal jo snuppa være her også.. bare en dag da og en dag da hos damammen.. sånn som jeg jobber turnus. har du link til den..?

*dytter opp*

ORIGINAL: NurkIFarta

Kjøper brukt....ny koster den 7290 på barnas hus....den er på tilbud nå da til 6290....men dette er uten hardbag da... den kommer i tillegg.

oki. tror også jeg kjøper brukt,. funnet noen av dem brukt,,? har fått sletta msn. så derfor jeg skrievr her,,.

Vi har 16 mnd'er mlm våre, men bruker nesten aldri vogna.
Bærer Lillesnupp, og han eldste bare går og går selv...!

Jeg kjøpte Baby travel med hardbag til 3500 kr i Sverige. Kjempe god å trille og blir liten når man slår den sammen. Syntes den er utrolig god til å være så billig.

Back
Topp