Bør jeg bli bekymret?

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Jeg har ikke time til ul før i midten av mai da jeg er 12 uker, men jeg syns at flere og flere av symptomene er forsvunnet :-/ Eller må jeg kanskje tenke sånn at det er bra at man ikke er like kvalm og spyr når man er 9+2? Det er liksom det som har vært de store symptomene denne gangen men også veldig vondt i puppene men har mest vondt på kvelden og ikke så mye på morningen. Lurer på å ringe kk i morgen og høre om å få komme inn én gang før mai men vet ikke helt om jeg bare skal vente. Hva ville dere gjort? Jeg regner jo med at jeg er gravid ennå... Og fremdeles med to.. Men...

Jeg har aldri vært gravid med tvillinger. Men det er vanlig med mindre symptomer på denne tiden. Jeg var dritdårlig uke 6-ca 10, og er nå ganske normal. Litt sliten bare... Du trenger nok ikke bekymre deg :)

Mine symptomer forsvant plutselig de også. Puppene sluttet å være ømme for flere uker siden, og kvalmen kom bort for noen dager siden. Fortsatt litt småkvalm innimellom, men ikke slik jeg var.. (Er 9+5 idag). Håper og tror det er helt normalt jeg :-)

Jeg har aldri vært gravid med tvillinger. Men det er vanlig med mindre symptomer på denne tiden. Jeg var dritdårlig uke 6-ca 10, og er nå ganske normal. Litt sliten bare... Du trenger nok ikke bekymre deg :)
Mine symptomer forsvant plutselig de også. Puppene sluttet å være ømme for flere uker siden, og kvalmen kom bort for noen dager siden. Fortsatt litt småkvalm innimellom, men ikke slik jeg var.. (Er 9+5 idag). Håper og tror det er helt normalt jeg :-)

Så godt å høre at det virker som det er "vanlig" når man passerer uke 9 :-) De fleste tingene begynner jo å bli ferdig utviklet nå så kan jo være derfor også at jeg er mindre dårlig. Takk, dere er gode å ha :-)

Jeg fikk også mindre symptomer ganske brått etter uke 9 som var den jævligste uka. Sånn var det sist svangerskap også!:) (Det som gikk bra altså. Ja, det som gikk dårlig også egentlig, men da begynte jeg å blø også)

Tror ikke du skal være bekymret, det er jo vanlig at disse symptomene kommer og går litt. Min form har også vært betydelig mye bedre etter uke 9-10.

Godt å se at det er flere som mener det er normalt iallefall :-) Veldig betryggende.

Hadde også mindre symptom uke 9 men fikk se en liten vinke til oss på tul i uke 10. Nå i uke 11 er symptomene kommet tilbake og egentlig verre enn de var spesielt ømme pupper og kvalmen.

For meg har symptomene også forsvunnet helt, men ser det er mange som sier de opplevde det samme fra uke 9-10 :) Nå har jeg nesten ikke hatt noen symptomer gjennom hele svangerskapet (også førstegangsgravid), så blir spennende å se hva de sier på første kontroll i morgen

Jeg er 10+0 i dag. Jeg har vært kjempe dårlig hele tia, men nå har jeg vært mye bedre siste uka. Mindre symptomer generelt. Eneste er at jeg tror jeg litt og litt mer følsom, både positivt og negativt. Ellers merker jeg bare mindre.

Jeg er 10+3 idag, og jeg har vært betydelig mye bedre de siste dagene! Litt skummelt kjenner jeg også, men når jeg leser at såå mange føler på det samme rundt uke 9-10, så blir jeg litt roligere☺️

Mine symptomer ble drastisk endret etter uke 10, men føler stikking under armhulene, litt kvalme når sulten, hodepine og generelt sliten og våkner fortsatt midt på natten av at jeg må tisse eller bare fordi jeg blir helt våken. :p merker at det er litt deilig å slippe å være så dårlig som var var, slippe kaste opp og føle seg fyllesjuk og kvalm 24/7. :) jeg føler noen ganger at jeg ikke er så gravid, men tror det er normalt :) er første gangs gravid så jeg vet ikke hva som er normalt, men i dag begynte det å stikke veldig nede ved trusekanten, men tror jeg må bare vente til ultralyd neste uke for å se, selvom ventetid er lang og kjedelig :) tror flere kjenner det slik som deg, er nok veldig vanlig. Noen sjekker i uke 9 eller 10, men jeg føler jeg kan lite gjerne vente til uke 12 når jeg ikke har hatt noen blødninger og hatt såpass mye symptomer, selvom de har avtatt en del nå da :) :D spent på å høre hvordan ultralyd går da :D

Om du er bekymret eller bare ønsker å se at alt er i orden, så gjør du det ❤️
Da vil du og twinsa få det mye bedre :)

Jeg mistet kvalmen og de fleste symptomene når jeg var mellom uke 7 og 8 mener jeg, men plutselig var de tilbake :) kjenner ikke noe nå, bortsett fra ømme pupper og litt kiling der fosteret er :) 13+4 idag :)

Jeg er gravid i niende uke jeg også, og har hatt de samme bekymringene. Jeg skal på tidlig UL og til jordmor 10.mai og syntes det er helt tortur å vente... Uke 5,6,7 kjente jeg slike "mensenstikkinger" i magen, var oppblåst, ømme bryst, veldig emosjonell, men ikke kvalme. Nå kjenner jeg ingenting av dette lenger, kun litt ømme bryst på kvelden. Det faktum at jeg ikke har hatt kvalme i det hele tatt bekymrer meg litt også, dette er vel kanskje de eneste gangene jeg håper på å kjenne et snev av kvalme... Får håpe og satse på at det går bra :) Fint å lese at det er flere som har det slik.

Back
Topp