Bør jeg bekymre meg?

Coolann

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsboerne 20 18
I morges blødde jeg neseblod fra begge neseborene, som ikke ville stoppe før det var gått ca 10 min. Og nå når jeg hadde tisset, kom der ør litt blod på på papiret.

Kom blodet via urinrøret, eller tror du det var en liten blødning mtp babyen? Har du hatt blødninger tidligere i svangerskapet? Selve neseblodet er jo ikke farlig, og det er helt sikkert ingenting gale:) Ville kanskje ringt føden, bare for å spørre?

Jeg vet ikke, men det er jo vanlig med hovne slimhinner.. synes også du skal ringe føden eller helsestasjonen hvis du er bekymret ;)

Det kan være skjøre slimhinner, sånn mtp neseblodet og det er ikke farlig, og heller ikke uvanlig. Bare plagsomt.
Men ville nok også tatt en tlf til føden for å høre hva de sier. Kan hende de vil ha deg inn til sjekk om det kommer litt blod fra skjeden også.

Neseblod er ikke farlig :) Men bør ringe å snakke med føden angående at det kom blod fra kjeden

Har fått undersøkt litt. Og er mest sannsynlig i tillegg til typisk svangerskaps " plage", rammet av bivirkninger på antibiotikaen for uvi. Som er mangel på hvite blodlegemer som da fører til nedsatt koagulasjon. Derfor ville ikke neseblodet stoppe så lett. Ang nedentil, kan det være litt " røff" behandling med toalettpapiret, på et noe skjørt, sårt og hovent område. Men tenker å følge med og ev kontakte føden om det blir mer. Takk for råd.

Back
Topp