G
gjest76
Guest
Jeg trenger råd... Jeg skal føde om noen få dager og barnefar klarer ikke å bestemme seg om han vil flytte sammen eller ikke, men han vil fortsatt bli kjærester, det er han sikker på. Vi har vært sammen i 1,5 år, og da jeg ble gravid fridde han meg og vi planlagte bryllupet, kjøpte ring til og med. Etter hvert ble han kaldere, men fortsatt lovet meg at vi skal gifte oss i april og han skal flytte til meg snarest mulig. Det lovet han til meg hele graviditet, og da jeg tok det opp og forklarte han at vi kan ikke være "særbo" lenger når baby kommer, han begynte å vri seg, og sagt at han kan støtte meg angående barnet, men gir ikke et klart svar angående fremtid. Så sitter jeg med forhåpninger og tenker på om han bare leker med meg. Han er 43 år gammel og har aldri vært gift. Jeg selv mener at å ha et slikt forhold når han kan komme hva tid som helst og gå hva tid passer han er uansvarlig og lite akseptabelt når vi skal ha baby sammen. Barn trenger trygge rammer. Bør jeg kanskje avslutte hele forholdet? Hvor lenge kan jeg vente på en uansvarlig mann? Han vil også bli med på fødsel, men om det er lurt å ha han der bare som a friend hvis han ikke vet hva han vil i fremtiden?