"Bør ikke brukes av gravide"

Evette

Gift med forumet
Brukes overdrevent eller holder du deg til anbefalinger? Jeg kjøpte en koserobot til meg selv i julegave. En sånn liten dings som ruller på ryggen, samtidig som den vibrere. Deilig lett massasje :D men jammen står der ikke at den ikke bør brukes av gravide! Er det strålingen den avgir eller? Den bruker 3 trippel A batteri og jeg skjønner ikke hva som gjør den "farlig" under et friskt svangeskap!

Det er for at massasje (da av profesjonelle) ikke anbefales i første og siste trimester, mener jeg å ha lest når jeg var gravid for 5 år siden :-)

Det er for at massasje (da av profesjonelle) ikke anbefales i første og siste trimester, mener jeg å ha lest når jeg var gravid for 5 år siden :-)
Jeg og har lest det, kan ikke forstå den heller jeg da :p men denne lille saken kan sammenlignes som en som stryker/kiler deg på ryggen:p det går heftigere for seg under en hyggestund i senga med partnern men det er det ingen som sier noe på:p

Jeg og har lest det, kan ikke forstå den heller jeg da :p men denne lille saken kan sammenlignes som en som stryker/kiler deg på ryggen:p det går heftigere for seg under en hyggestund i senga med partnern men det er det ingen som sier noe på:p
Haha, sant!:-P det er bare produsenten som vil være på den sikre siden, så de ikke risikerer å bli saksøkt dersom noe skulle skje :-)

Haha, sant!:-P det er bare produsenten som vil være på den sikre siden, så de ikke risikerer å bli saksøkt dersom noe skulle skje :-)
Det er nok det. Derfor den setningen står på absolutt alt:p jeg kommer iaff til å kose med koseroboten så lenge jeg kan ligge på magen!

Back
Topp