bør digital slå ut nå?

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Jeg har jo nå fått en svaaaak positiv cb på kveldsurin 10 dpo,en til svaak på morgenurin 11 dpo og en tredje som er litt sterkere på morgenurin idag 12 dpo. Tror dere jeg kan ta en digital idag? Hvor lenge må jeg da isåfall vente med å tisse? Eller bør jeg heller ta den imorgen 13 dpo?:)

De fleste testene som selges i norge slår ut ved hcg verdier som er høyere enn 25, mens CB digital trenger en verdi på 50 eller mer for å slå ut. Hcg verdiene dobler seg hver 2-3 dag i starten av svangerskapet. Så i teorien så skal en digital CB i hvertfall slå ut på 13 dpo hvis du testet svakt positivt på 10 dpo. jeg ville ventet til i morgen tidlig så du kan teste med morgenurin da, så slipper du å kaste bort en dyr digital test :)

Aaaah, tusen takk for svar:) det visste jeg ikke fra før:) så om cb plus slo ut på kveldsurin 10 dpo, bør hcgen ha vert over 25, og da bør den egentlig være 50 idag, to dager senere? Men ja, da tester jeg ikke før imorgen..:) for den testen var IKKE billig nei!! Fy søøren så dyrt det er å bli gravid!! Og det bare på en pp;)

Forresten så kjøpte jeg den med ukesindikator på, er de alltid riktige? Eller kan den vise for mye eller for lite dersom en produserer hcg seint eller raskt?:)

Back
Topp