Bønna mi <3

Oidapoida

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Bønna mi kom endelig til verden, nesten 12 dager på overtid. Ble satt i gang søndags morgen, og 2253 var han ute. Første modningstablett ble satt klokken 11, neste klokken 15.
Rundt klokken sju begynte ting å skje, men ting skjedde litt for fort, så bønna mi reagerte dårlig hver gang jeg hadde rier (..som var ofte, og heftige!). Jeg gikk fra 1 cm åpning til 8 cm på null komma niks, og hjerterytmen hannes stabiliserte seg aldri. Ble derfor sendt opp til operasjonstua i full fart, og det hele endte med et hastekeisersnitt.

Ble i grunn veldig dramatisk på slutten, men mye tårer, fortvilese og ondter, men himmel og hav så verdt det når jeg var ferdig. <3

Ulrik .jpg

Her er Ulrik Alexander, 4160g og 52cm lang.

Vannet ble tatt under fødselen, for de skulle feste en elektrode i hode hannes, men tre leger prøvde - men ingen fikk til. Ikke så vanskelig å skjønne at ingenting ville sitte fast siden han er født med hanekam. <3

Gratulerer!

Fikk en nydelig liten jente 2.august!

Jeg håper alt har godt bra i ettertid- det har vært så stille fra deg siden fødselen! Håper det bare er et tegn på at du koser deg masse med gullgutten! :)

Så verdt alle vondter kan jeg tenke meg, gratulere så mye ;)

Jeg håper alt har godt bra i ettertid- det har vært så stille fra deg siden fødselen! Håper det bare er et tegn på at du koser deg masse med gullgutten! :)

Det går overraskende fint! Dro hjem fra sykehuset etter 40 timer, og har det mye bedre her hjemme. All tid og energi går til bønna, så litt stille fra min side. Men det tar seg nok opp når ting faller på plass! :)

Så utrolig herlig gutt! Gratulerer så mye!! :)

Back
Topp