Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det er helt greit, og nødvendig. Gjennomsnittsinntekten i landbruket er lav. Bøndene må ha lov til å streike de også, som alle andre. Når for eksempel lastebilsjåførene streiker blir det ikke tilført noen varer i butikkene, så hvorfor skal ikke bøndene få lov til å stoppe for en matvare?Hormonfrøkna skrev:
*2 prinsesser & en spire* skrev:
Syns det er helt greit, og nødvendig. Gjennomsnittsinntekten i landbruket er lav. Bøndene må ha lov til å streike de også, som alle andre. Når for eksempel lastebilsjåførene streiker blir det ikke tilført noen varer i butikkene, så hvorfor skal ikke bøndene få lov til å stoppe for en matvare?Hormonfrøkna skrev:
Helt enig!
Jeg skjønner at de vill vise sin misnøye og jeg forstår misnøyen. . Men synes dette er feil måte å gjøre dette på. Nå tvinger de andre til å legge ned arbeidet. Det er ikke riktig. Mye bedre om de la " ned" sitt arbeid. Sånn som å ikke levere melk, korn, grønnsaker osv. Dette hadde rammet markedet fryktelig hardt dette også. Så de har støtte av meg, men synes dette er litt barnslig.søteste skrev:
Denne går på facebook nå, og jeg synes den er fin:Gollemor skrev:
Til frokost tar du deg et glass melk, ei brødskive med skinke og ei med ost, alt av Bonden!
Til lunsj spiser du en salat med kylling og egg, alt av Bonden!
Til middag spiser du biff med poteter, alt av Bonden!
Til kvelds spiser du egg og bacon, ALT AV BONDEN!
De kan ikke streike, for dyrene må fortsatt ha mat, stell og kjærlighet! Tenk over hvor mye vi har bruk for den norske bonden, så hvorfor ikke vise de litt respekt?
(og nå kommer helt sikkert noen til å skrive "spiser ikke egg og bacon til kvelds.." og lignende).
Denne går på facebook nå, og jeg synes den er fin:Gollemor skrev:
Til frokost tar du deg et glass melk, ei brødskive med skinke og ei med ost, alt av Bonden!
Til lunsj spiser du en salat med kylling og egg, alt av Bonden!
Til middag spiser du biff med poteter, alt av Bonden!
Til kvelds spiser du egg og bacon, ALT AV BONDEN!
De kan ikke streike, for dyrene må fortsatt ha mat, stell og kjærlighet! Tenk over hvor mye vi har bruk for den norske bonden, så hvorfor ikke vise de litt respekt?
(og nå kommer helt sikkert noen til å skrive "spiser ikke egg og bacon til kvelds.." og lignende).
det tar en time å bake brød? Så noen krise er det jo ikke akkurat ;)¤Woolfmother¤ skrev: