Bøllefrø1 sin dagbok

Heihei :D
Jeg er da bøllefrø1, mamman til ei snuppelure som blir 2år i mars. Samtidig er jeg bonusmamma til en tullegutt på 7år.
Bor på sunnmøre i en leilighet med min samboer og datteren vår. Denne spira var ikke planlagt, men veldig velkommen :D

Jeg jobber som tilkallingsvikar og går nettskole :)
I dag er jeg 6+3, og øm i brystene. Uka før jeg fikk positiv test lå jeg rett ut med drøye smerter i magen. :p
Idag så jeg en kul på magen, så lurte på om jeg er lengre på vei enn jeg tror. Men det får tiden vise ;)
 
Slik ser jeg ut nå, ellers er formen ok. Var på legen med frøkna idag grunnet et heftig eksem som plutselig kom. Blir null ull og mye smøring på oss fremover nå :(
 

Vedlegg

  • 1478603517097.jpg
    1478603517097.jpg
    25,8 KB · Visninger: 21
Livmora vokser så tarmene kan ha blitt dytta oppover da:) huff stakkars, det er ikke noe godt med eksem :eek: håper det går fort over :)
 
I natt har det vært mye opp og ned. Frøkna hadde veldig vondt og gråt mye, og blæra mi var veldig av og på :p
Siden hun var så dårlig i natt blir hun hjemme idag :) Symptomene er de samme, ømme pupper og oppblåst, ellers kviser på steder jeg aldri har hatt før :/ hva skal dere idag?
 
Da er dagen over :D vi endte på legevakten med storesøster (i juli) da eksemet spredde seg voldsomt og jeg ble rådløs. To nye kremer og enda ingen svar på hva det er :(

Løper frem og tilbake fra soverommet for å trøste ei sliten jente som klør / har vondt :(

Ellers har jeg bretta klær i str 50/56 idag (arvesirkel i vennegjengen) og sortert ut det vi drømmer om å bruke i juli :D
 
Enda en koselig dag over :) frøkna fikk fri fra bhg idag (enda en legetime pga utslettet). Vi koset oss mye hjemme og hun sa at babyen skulle hete Birk (eneste navnet hun sa ja til) :p Symptomene kommer og går, mye ømme pupper og mer utflod enn normalt :) tar alt som gode tegn, og teller ned dagene til første kontroll den 9.desember :D
 
Ble stille her noen dager, eksamensstress, utslitt meg og andre ting skjer :( Er så hinsides trøtt for tiden, men sliter med å sove på nettene. Samtidig spiser jeg utrolig lite, og det jeg spiser er såkalt "dritt mat" (type is, potetgull). Eneste jeg får i meg faktisk uten å brekke meg. Skjønner ikke noe :p Prøver å være flink til å trene / gå turer, men nå er 400m til bhg veldig slitsomt og jeg er kjempetrøtt resten av dagen :( Dette lover dårlig for helsa :p
 
Gratulerer :) Jeg er 27 fra Sunnmøre og venter nr.1 i mai :)
 
Back
Topp