Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere kjøpt noen bøker mtp svangerskapet osv? Vurderer å kjøpe boken "mamma for første gang". Noen som har den og anbefaler den? Eventuelt anbefaler dere noen andre bøker?
Jeg har den, anbefales har også de andre til Gro Nylander for tiden videre.
Forrige permisjon hørte jeg på barnvagnspromenader med Louise Hallin (pampers). Søstern fikk de anbefalt gjennom helsestasjon i Sverige. Megabra! Skal bruke det igjen denne gangen også. Hallin er bl.a. jordmor og psykoterapeut.
Fulgte også et annet råd søstern hadde fått på helsestasjon Sverige: Appen The Wonderweeks. Veldig interessant om utvikling av barnet og gjorde at vi forstod og taklet utviklingsprosessene bedre. Jeg kjøpte også boken og er veldig fornøyd.
Ellers så har jeg noen av bøkene om søvn av Dr Sears m.fl.
Eg hadde fleire bøker forrige gong, men har nok lånt eller gitt dei vekk for lenge sidan. Finn så mykje på nett at eg kjøper ikkje bøkene på nytt for å lese om utvikling frå veke til veke. Men har kjøpt denne igjen, synest den er så fin!