Bøker vi kan ønske oss til jul

Kengu

Forumet er livet
VIP
Trenger tips til meg og kengubarnet på 9 år:)
Han er snart ferdig med en pingles dagbok som han har elsket.
 
Trenger tips til meg og kengubarnet på 9 år:)
Han er snart ferdig med en pingles dagbok som han har elsket.

Kanskje han kan ønske seg resten av bøkene i en pingles dagbok? Det er jo veldig mange bøker i den serien :)
 
Fin tråd, skal følge med her.
 
Elsker bokserier. Storebror hr startet med Roald Dahl serien til snuppa hver jul. Håoer vi får flere i år :) Mormor kkøper de store bøkene fra Damm (den store brnesangboka, eventyrboka osv..) Er så mye fint!!! ♡♡♡
 
Leste nå han var 9. Da er de Damm bøkene kjedelige kanskje :p Hva med Grimm? Spennende historier :)
 
Jørn lier holt har en krimserie for barn som mange liker. Falt ikke i smak hos jenta mi, men mange i klassen hennes leser dem. Salamandermysteriet heter den ene, tror jeg. Ellers, hva med harry potter? Det har mi begynt på, og hun ELSKER dem! Ellers er alvedronningens barn fine bøker, men veldig lettleste.
 
Jørn lier holt har en krimserie for barn som mange liker. Falt ikke i smak hos jenta mi, men mange i klassen hennes leser dem. Salamandermysteriet heter den ene, tror jeg. Ellers, hva med harry potter? Det har mi begynt på, og hun ELSKER dem! Ellers er alvedronningens barn fine bøker, men veldig lettleste.
Min liker ikke harry potter ,så vi droppet de for en stund
 
Back
Topp