Bøker til nye pappaer...

TonjeC

Flørter med forumet
Noen som har peiling på navnet på bøker som kan være til hjelp og glede for kommende pappaer? Min samboer har et stort ønske om å få en sånn til jul.... [:)]

Halloen.........
Vi har en bok som heter " Foreldre for første Gang", Der står det skrevet både til pappaer og til mammaer.
Det finnes kanskje en bok som heter "Pappa for første Gang", Siden det finnes en bok som heter "Mamma for første Gang"??????
Men det er bare og gå og spørre på en bokhandel, Di vet ofte en del om slikt...... [:D]

Så på nettsiden ti l babyshop nå, der har di en bok som heter Pappaboka, har kostet 249, på tilbud nå til 149,50

Hei.

Det er ei bok som heter "Verdens beste pappa", hakkespettbok for førstegangsfedre skrevet av Per Asbjørn Risnes jr. Dette er ikke ei ren faktabok, men ei humoristisk bok om hvordan det vil bli å være pappa. Samboeren min syntes iallefall den var morsom, og det er ett stort pluss at den er lettlest...
Det finnes også ei bok i samme sjanger til mamma´n. Den heter "Verdens beste mamma", oppmuntringsbok for førstegangsmødre skrevet av Kine Gleditsch. (begge kostet 199,-)

For 3 år siden kjøpte jeg PappaBoka til mannen min som ikke er far til de to jeg har fra før. Vi venter barn nå 25. januar og jeg leste den ut på bare noen timer av ren nysgjerrighet. Boken var veldig artig og gir en god pekepinn på hvordan livet til en stakkrs mann forandrer seg drastisk på bare et øyeblikk. Mange gode tips og råd finnes her og anbefales[:)] Det har kommet ut en bok til også av samme forfatter, men den har jeg ikke lest. Kanskje boken kan være en flott julegave til den vordende far?[;)] Fedre trenger innspill fra andre enn bare mor selv og boken er skrevet ut fra egne opplevelser. Lykke til videre!!![:)]

Hei! Jeg synes "Verdens beste pappa", hakkespettbok for førstegangsfedre, er kjempe bra, og det syntes mannen min og. Skrevet veldig humoristisk, men med endel fakta allikevel. Lykke til med kjøpet!!!

Mannen min før "Pappa for første gang" i julestrømpen i år[;)]

Back
Topp