Bøker om graviditet..? Hva leser dere?

BergOgDal

Flørter med forumet
Hei! Har dere funnet noe gode bøker om svangerskap som dere har lyst å anbefale? Spesielt dere som skal få andre, tredje femte barn? :D Er gravid for første gang og vil suge in masse info :D Foreløpig har bestilt meg fra biblioteket På Vei av Gro Nylander og Expecting better ( husker ikke helt forfatternavnet...)

Hei! Har dere funnet noe gode bøker om svangerskap som dere har lyst å anbefale? Spesielt dere som skal få andre, tredje femte barn? :D Er gravid for første gang og vil suge in masse info :D Foreløpig har bestilt meg fra biblioteket På Vei av Gro Nylander og Expecting better ( husker ikke helt forfatternavnet...)
Før første kom leste jeg "Mamma for første gang" av Gro Nylander og "Hjerteforeldre". Etter hun og lillebror kom til verden har jeg ikke fått lest en eneste bok. Har hørt lydboka "Foreldremagi" av Hedvig Montgomery mens jeg kjørte bil da :wacky:. Hun har fine bøker som omhandler tilknytningsomsorg og føler det er rett for meg og mine.

Har ikke lest de selv, men liker godt Torbjørn Brook Steen (fødselslege) og kunne godt tenkt meg å lese hans. Tror den ene heter hjelp jeg skal føde og tar nok for seg mye nyttig info :)

Støtter også bøkene til Hedvig Montgomery

Ikke en bok, men vil også anbefale å se fødeavdelingen på discovery og jordmødrene på nrktv. :)

Back
Topp