Bøker og filmer

bondekone

Forumet er livet
Hva slags bøker liker ungene derres nå og hva slags filmer ser de på

Guttungen her liker spesielt cars og thomas toget å se på
bøker er det litt være med siden han slitter en del med språket så går det i veldig enkle bøker med litte skrift og mye bilder evt det ppt kaller myldrebøker
 
Storebror liker ALT av bøker.
Er det noe med promp og bæsj er det virkelig toppen da. Eller faktabøker om dinosaurer.

Anbefaler en bok som heter Myggsprayen. Jeg kjøpte den på en sånn CD som jeg kunne legge inn på mobilen og da viser den litt bilder samtidig.

Ellers slukes det meste på tv også. Favorittkanalen er disney kanalen med flyttefolkene og mikke mus så noen rulle-biler som jeg ikke husker navnet på. Men filmer er også toppen. Har vært litt på kino i det siste og sett litt av det som går der også. Den siste Eliasfilmen var jo bare såå koselig da.
 
Sniker fra 2006....

Tuva liker alle slags bøker, men eventyr og prinsessegreier er mest populært. Ellers digger hu boka om muldvarpen som noen bæsja på hodet til..

Her går det i bokstavlæring for tida, hu vil så gjerne.

Filmer - barbiefilmene, tingeling etc, ellers litt adspredelse med thomas, pingu, etc
 
Liker det meste av bøker, faktabøker, bildebøker og barneromaner. Doktor Proktor og prompepulveret leste vi nylig og den var en hit [;)] Georgs magiske medisin av Roald Dahl ble også veldig godt mottatt [:)]

Filmer.. han får ikke se overdrevent mye TV, så når han først får se så er det i grunn det samma hvilken film det er. Går mye i disney-klassikere, for det samler nemmelig mamma og pappa på [8D] [:)]
 
ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Liker det meste av bøker, faktabøker, bildebøker og barneromaner. Doktor Proktor og prompepulveret leste vi nylig og den var en hit [;)] Georgs magiske medisin av Roald Dahl ble også veldig godt mottatt [:)]

Filmer.. han får ikke se overdrevent mye TV, så når han først får se så er det i grunn det samma hvilken film det er. Går mye i disney-klassikere, for det samler nemmelig mamma og pappa på [8D] [:)]

Den har jeg hørt at skal være kjempebra, men trodde kanskje de fortsatt var litt for små... Kanskje vi skal prøve den snart vi også, for jeg har nemlig lyst å lese den. Kjenner flere voksne også som anberfaler den. [:D]
 
Filmer- spesielt DORA, ellers kort filmer hvis hun sitter hjemme og ser.
bøker-alt mulig. men hakkebakkeskogen, kardemommeby, malvin og lillesøster er en slager
 
Back
Topp