Bøker man kan ønske seg til jul

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Har dere noen tips?
Både til voksne og barn i forskjellig alder

Strikkebøker? :P
Her har Harry potter bøkene blitt poppis, og ungene ønsker seg hver sin samling. Mannen ønsker at ungene skal få den illustrerte versjonen av De vises sten. :P

Jeg ønsker meg fargeleggingsbøker og kokebok/bakebok :) og datteren min er utrolig glad i bøker med mye bilder og helst lyder:)

Harry Potter bokserien. Roald Dahl samlebøkene, Ringenes Herre triologien( de fine utgavene). Annonated Grimm (til voksne: dette er de litt mer groteske originalutgavene av Grimm historiene. )

Eragon bøkene er fantastiske. Ellers er Håndteringen av Udøde en flott bok for de som ønsker litt mer "realistisk overnaturlig" vri på bøkene.
For samleren er det utrolig mye kule . Utg osv på bl.a. ebay. De koster med dette er er jo for samlere stort sett, og veldig verdt det ( i mine øyne) :)

Jeg liker å ønske meg kokebøker :-) til 6åringen ville jeg ha ønsket meg lettleste bøker, da han har begynt med lesetrening på skolen, og de tekstene fort kan bli kjedelige.

Vi ønsker oss bøker om vin og øl.

Barna ønsker seg bøker fra Elsa Beskow (?),
Astrid Lindgren og Anne Cath. Vestly.

5 åringen min er glad i Karsten og Petra bøkene og fakta bøker
Minste liker tassen:)

Hobby bøker
Pretty little liars bøkene (tenåring)
en pingles dagbok (barn)
Tegnehanne boken (morsom for ungdom/voksne)
Den store sangboken
Den store eventyrboken
pop opp bøker

Den j*** naboen :D skal kjøpe den til faren min :D har lest et utdrag fra den og jeg har aldri ledd så hardt av en bok noem gang :P

Voksne:
klumpelompe
skappelstrikk
det søte liv
Trines mat 2
Et helt halvt år osv. (Jojo Moyes serien).

Barn:
Karstein og Petra bøker
Barnas store Sangbok
Barnas store godnatt bok
Eventyrbok
Lotta bøker
Knerten og lillebror
Karius og baktus

Back
Topp