Bæsjing.

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Når dem ammes hvor ofte er det da dem har avføring? ? Er på dag 2 nå uten bæsj. Husker ikkje hvordan det var nå igjen...

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Mi har og hatt det, kunne og ha flerne frem til 2 dager siden...

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Har du prøvd å måle tempen på han? Bare for å se om det vil hjelpe magen igang igjen altså :) (evnt med pitte litt såpe på den for å gi litt ekstra hjelp :) )

Jeg har fått beskjed om at når de ammes er alt fra 10 bæsjebleier dagen til 1 i uka helt nornalt..

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Sniker! Så lenge babyen ammes kan det gå 14 dager uten fare:) men plages babyen kan du gjøre noe for å hjelpe. Men med mme , så skal de bæsje hver dag :)

Fekk servert en relativt full bleie i dag :p

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Her her vi snart gått en uke uten drittbleie.. Veldig spent på når og hvor monsterbleien blir servert :eek:

Her har det vært bæsj etter alle måltid, litt bedre nå. Helsesøster sa det var like vanlig med mange slike bleier som at de var sjelden. Viktigeste er våte bleier

Med min forrige gikk det nesten alltid syv dager mellom hver bæsjebleie.
Den karen jeg har nå derimot forsyner oss jevt utover dagen med så godt som alltid en våt fis i hver bleie... :P

Her venter vi på bæsjebleier. Trodde de skulle komme oftere.
Ammer.
Mange våte bleier da! :)

Vi får servert flere bæsjebleier om dagen og det har vi fått siden han ble født. Ganske voldsomme mengder innimellom, men han spiser jo masse også da :) Vi fikk beskjed om at det kunne gå lang tid mellom hver :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Back
Topp