Bæsjetråd ;)

Adele

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Septemberlykke 2016
Hvor lenge har barnet ditt gått uten å ha avføring? 12 dager siden forrige bæsjebleie her :confused:

Når bør man kontakte lege? Det virker ikke som han har noe ubehag, men han fiser mye og det lukter fårikål hahaha :p

Her bæsjer hun hver dag. Men er normalt å gå en stund så lenge h*n får mm(?) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det hver dag og opp til flere ganger om dagen gjerne. Storebror fikk mest flaske med mme og han var det værre med. Husker jeg brukte å gi sviskesaft og mos for å hjelpe han litt. Malt i melka fikk han i allefall total forstoppelse Så lenge han ikke han har ubehag, ville jeg gitt det noen dager til. Det kommer nok en "bombe" snart :P

Her bæsjer hun hver dag. Men er normalt å gå en stund så lenge h*n får mm(?) :)

Ja han får kun morsmelk, men har aldri gått så lenge uten å bæsje før. Vi får vente i spenning :-)

Er vel maks 5 timer :p Hehe, nei jeg vet ikke - her kommer det bais til støtt og stadighet :p

mitt første hadde samme. Det kunne gå en til to uker mellom, legen sa at så lenge han føler seg bra, sover og spiser er det ikke farlig :) Kun ammet ham da :)

Er helt normalt når man ammer, så jeg ville ikke bekymret meg:)

Det lengste det har gått her er 7 dager. Men vanligvis er det hver 3-4. dag:) kun mm.

Her gikk det 16 dager på det lengste. Men pleier å gå en uke imellom. Fikk beskjed at så lenge ungen har det bra, nok tissebleier, spiser bra og er fornøyd er det ikke noe å bekymre seg for :) (så lenge h*n kun får mm).

Går to-tre dager mellom hver bæsjebleie

Her har vi ikke hatt noen bæsjefrie dager enda! Er stortsett 2-4 stk i døgnet! Og gjerne når kveldstellet er gjort og kveldsmaten spist :p

Åj!! Her har vi aldri hatt flere bæsjebleier ila dagen. Kun 1 om dagen hittil.

Her kommer det 1-2 bleier til dagen nå, tidligere var det i nesten hver bleie, så kanskje 5 til dagen.
Men så lenge en får kun mm er flere til dagen og en annen hver uke like normalt ;) de kan ikke bli forstoppet på kun mm :)

Back
Topp