Bæsjetråd [emoji3]

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Ja det er rart hvor oppgengt man blir av disse bæsjebleiene du[emoji14] Lite bæsj =bekymring og mye bæsj=bekymring[emoji85]

Men spm mitt er hvor mye bæsjer deres baby? (Vet det er individuelt men må spørre)
Tulla mi er 7uker nå og bæsjer ved hvert måltid enda [emoji44] Akkurat som at det renner rett igjennom hu. Formen ellers er fin og hun legger på seg bra så er egentlig ikke bekymra men trodde dette skulle avta etterhvert jeg[emoji848]

Her bæsjer hun ca hver tredje dag, og har gjort det siden hun var to uker. Kommer store mengder når det først blir en bæsjebleie! Hun er fire uker nå :)

Her er det eit par (2-4stk) bæsjebleier pr dag. Kun mm og er 12 dager.

Ja det er rart hvor oppgengt man blir av disse bæsjebleiene du[emoji14] Lite bæsj =bekymring og mye bæsj=bekymring[emoji85]

Men spm mitt er hvor mye bæsjer deres baby? (Vet det er individuelt men må spørre)
Tulla mi er 7uker nå og bæsjer ved hvert måltid enda [emoji44] Akkurat som at det renner rett igjennom hu. Formen ellers er fin og hun legger på seg bra så er egentlig ikke bekymra men trodde dette skulle avta etterhvert jeg[emoji848]

Her og renner det rett igjennom, har vel rundt 8 bæsjebleier til dagen. Får hovedsaklig kun mm (litt mme hvis vi er veldig i tvil om hun har fått nok mat en dag). Hun er en måned i dag. Har ikke hørt før at det skal avta etterhvert, men håper det! :)

Min frøken bæsjer minimum 5 ganger for dagen, det har hun gjort hele tiden. Fem uker gammel i morgen:p

Hver 3 dag ca. Og mye når det kommer:) Både mm og mme. Ble litt bekymra når ikke han gikk på do hver dag men ifølge helsesøster kan det være så individuelt at alt fra 7 ganger daglig til hver 7 dag er normalt..

2-3 skikkelige hver dag. Helst på formiddagen. Og så litt småpromp på kveldstid [emoji23] 4 uker igår, bare mm

Min bæsjer 1 gang om dagen. Hun promper en del, sikkert derfor. Men når hun først bæsjer er det så mye at hele hun er dekket i gull bæsj. Kan ikke unngå eller redde henne. Hun bæsjer bare under amming [emoji23] så det kommer på meg også.

her besjer hun hvertfall 3 bleier til dagen hun får gjerne en "diaper explosion" i uka da går jenta med klær i vasken så vi får spylt av alt [emoji23]

Her er det 1 - 3 bæsjebleier om dagen. Fullernært på Hipp :-) snart 10 uker.
Men han var syk med feber på torsdag til lørdag og på fredag byttet jeg sikkert 30 bæsjebleier. Storesøster hadde influensa, storebror hadde omgangssyken og lillemann stakkar, fikk en kombinasjon. Heldigvis frisk nå :-)

Back
Topp