Bæsjespørsmål!

Lulilu

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Januarskatter 2015
Noen som har byttet mme og oppdaget at avføringen forandrer seg? Klompen spiste nan ha1 først, og da var den mørkegrønn og luktet noe hinsides forferdelig. I tillegg synes jeg det virket som om han hadde mye mer magevondt, trykket veldig mye. Tok litt malt oppi da, men da ble det jo nesten diare så det funket heller ikke. Men nå har vi gått over til Nutramigen lipil pga mistanke om melkeallergi, og nå er den er gulaktig og lukter ikke såå ille.
Er vel sånn typisk førstegangsfødende spørsmål det her :P

Lulilu

Har ikke direkte erfaring, men gulaktig og ikke så illeluktende høres veldig rett ut :) Hvordan har babyen det da?

Er helt normalt at avføringen og lukt forandrer seg når dem får mme ;) jeg bruker mme fra hipp, for syns den er mildere mot magen dems ;) (har 3 barn) :P

☆★hilsen meg★☆

Vi begynte med Nan, men byttet til HIPP, pga mye magevondt.. Ny baby.. Synes HIPP er mye mildere mot magen... Godt er det ;)

Avføringen her er også gulaktig og lukter ikkje så mye..

Hvor lenge brukte dere nan?
Vurderer å bytte pga hun får av og til vondt i magen,men kan jo også komme av luft.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Hvor lenge brukte dere nan?
Vurderer å bytte pga hun får av og til vondt i magen,men kan jo også komme av luft.

Brukte det i vel en og en halv uke.. Jeg anbefaler deg å prøve å bytte i noen dager, se om det blir forskjell.. Og en annen bonus, Hipp er myyye billigere enn nan. På Rema her koster i boks Nan ca 115,- og Hipp ca 40,-....

Ok. Her har vi brukt nan ha1 noen måneder, anbefalt fra helsesøster. Jeg delammer så er ikke alltid hun får tillegg.
Vurderer å bytte til Hipp ja.

Han har det mye bedre med Nutramigen. Har litt luft i magen, men det er fordi han svelger luft når han spiser fra flaska. Og det er vel ganske vanlig. Kan jo være at hipp fungerer, har ikke prøvd den enda.

Lulilu

Frøkna vår virker som å ha mye vondt i magen. . Hun trekker til seg beina opp og ned og trykker ofte fælt når hun skal bæsje.. har gråtet endel innimellom og. Skal jeg prøve hipp sin kanskje? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Frøkna vår virker som å ha mye vondt i magen. . Hun trekker til seg beina opp og ned og trykker ofte fælt når hun skal bæsje.. har gråtet endel innimellom og. Skal jeg prøve hipp sin kanskje? :)

Kan jo være verdt et forsøk! Er jo ikke allverdens med penger som flyr ut av vinduet om den ikke skulle fungere, siden den bare koster 40 kr pk ;) Har noen bokser av ferdigblanding stående i skapet som jeg skal prøve også, se om det kan fungere. Denne er dog dyrere enn nan faktisk. Har jo ikke fått påvist melkeallergi enda så. Får inntrykk av at det er mange babyer som reagerer dårlig på nan uansett hvilken type det skulle være.

Lulilu

Han har det mye bedre med Nutramigen. Har litt luft i magen, men det er fordi han svelger luft når han spiser fra flaska. Og det er vel ganske vanlig. Kan jo være at hipp fungerer, har ikke prøvd den enda.

Lulilu

Får du han til å rape etter flaske-måltidet?

Er jo bare til å prøve hipp det;) fungerer kjempe fint her :)

☆★hilsen meg★☆

Jeg ville prøvd :) og evt gitt maltekstrakt om hun er hard i magen;)

☆★hilsen meg★☆

Får du han til å rape etter flaske-måltidet?

Er jo bare til å prøve hipp det;) fungerer kjempe fint her :)

☆★hilsen meg★☆

Ja, som regel får han rapt. Nå klarer han det selv også uten at jeg trenger å fremorovosere det ved å ha han på skulderen og stryke lenge på ryggen hans.

Lulilu

Ja, som regel får han rapt. Nå klarer han det selv også uten at jeg trenger å fremorovosere det ved å ha han på skulderen og stryke lenge på ryggen hans.

Lulilu

Så bra at han gjør det selv å :D hehe..

☆★hilsen meg★☆

Kan jo være verdt et forsøk! Er jo ikke allverdens med penger som flyr ut av vinduet om den ikke skulle fungere, siden den bare koster 40 kr pk ;) Har noen bokser av ferdigblanding stående i skapet som jeg skal prøve også, se om det kan fungere. Denne er dog dyrere enn nan faktisk. Har jo ikke fått påvist melkeallergi enda så. Får inntrykk av at det er mange babyer som reagerer dårlig på nan uansett hvilken type det skulle være.

Lulilu
Da stikker jeg og kjøper hipp sin idag, og dæven for en prisforskjell ;) ja virker som mange babyer reagerer på nan. :/

Er det ikke flere typer Hipp da?:P
Hvilken burde jeg kjøpe?
Hipp 1, fra fødsel står det på.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ville prøvd :) og evt gitt maltekstrakt om hun er hard i magen;)

☆★hilsen meg★☆
Maltekstrakt får hun :)

Da stikker jeg og kjøper hipp sin idag, og dæven for en prisforskjell ;) ja virker som mange babyer reagerer på nan. :/

Det er ikke så stor pris forskjell, det er jo 1 pose i hipp og 2 i nan..

Back
Topp