Bæsjer de små om natten?

armstrong

Elsker forumet
Og hvor gammel er h*n?

Sønnen min er 19 mnd, og han bæsjer seent på kveld/natten. Jeg skifter på han når jeg går å legger meg, for da merker jeg jo at han har bæsjet.
Er han ikke litt for gammel til å bæsje om natten?[8D][8D] Han gjør ikke det hveer kveld/natt altså, men en - to ganger i uka kanskje.

som regel gjør han det tidligt på morningen her i 5/6 tida. han er like gammel.

min bæsjer ALLTID om natta. gjerne utover alt så badm sengeskift osv må til.

to år her også, infunnet meg med at det er hans syklus

Min bæsjet aldri om natten.

Det händer av och till men inte ofta, kanske en gång varanann månad eller nåt sånt. Han blir 2 i juli

ORIGINAL: mamma_86

Min bæsjet aldri om natten.

Ikke min heller

Nei , men bæsjer nesten alltid etter frokosten[;)]

Han er snart 17mnd[;)]

Det har forekommet, men utrolig sjelden.

Snuppa mi har sjeldent bæsja på natten, tror jeg kan telle på en hånd siden hun var nyfødt.
Hun gjør det stort sett på formiddagen eller etter middag. Sjeldent hun bæsjer på kvelden, med mindre ikke noe plager henne fks. hard mage.

Det skjer, men går lange tider mellom hver gang, han gjør det som regel i barnehagen[8D][:D] Han blir 2 år om noen uker.

Kan ikke huske at det har skjedd.

Nei. Skjedde kun første uka. Jeg skifta ikke bleier om nattan og hun bærsja ikke om nattan etter omtrent ei uke.
Nå gir jeg sviskesaft om hun skulle komme til å bærsje senere og senere på dagen så det havner på kvelden, for det er ikke ønskelig. Tyder på treg mage her ihvertfall. Har skjedd en gang.. er nå normalisert... men i dag igjen er hun litt sein. Så får se.. Men nei,.. har aldri skifta bleie om nattan.

Dattern min har aldri noen sinne bæsja om nattan.
Når hun ble ett år bæsja hun på do på morran også på kvelden.

Nå som hun straks er to, så virker det som det har endra litt på drite tiden. Men hun sier ifra og jeg tenker ikke mer på det.

Mens minstemann på 5 mnd har bæsja flere ganger om nattan eller sånn gry tidlig. mellom 5-7 på morran.
Så får vi se hvordan bæsjevanene hans fortsetter. Bæsjer ofte under eller etter frokostgrøten også har han 1-2 økter senere på dagen.
Vet sånn ca når det kommer. Men ikke alltid.

Det har skjedd en gang at hun har bæsjet på natten, og det var nå for ikke så lenge siden.
Da våknet jeg av hun stod og dro meg i tåa og hvisket: Mamma, jag har bajsat..!

Men det var første og eneste gang det har skjedd..

snart 6 mnd gammel, bæsjer ikke om natten.

Back
Topp