bæsjeposer

pupple

Forumet er livet
vi har begynt å bruke bæsjeposer til bæsjebleiene.. sånne til hunder[:D][:D][:D] veldig greit d!!!! bare å slenge i å knytte igjen.. tror d koster 15 for 100 poser.. holder leeenge her det. tissebleiene kjenner vi jo ikke no til.

har jo bleiedunken (sangenic eller hva den hete) men d irriterer meg at d koster 90 kr for en refill, d er tross alt plastikk[8|] hallo, de må tjene rått på d. og de varer ikke lenge heller og lukter ikke godt a de syns jeg..
nesten rart d ikke er kommet en piratkopi.. d er jo en smart løsning!!

Kanskje det er en ide for oss også? Er det "knytehåndtak" på de posene (vi har ikke hund).

Vi har ikke bleiebøtte (inne), men har egen bleiedunk ute, hvor det er lagt opp til at man emballerer bleiene i poser før man kaster dem. Så vi pleier å putte bleiene oppi en bærepose som vi knyter igjen "mellom slaga". Også går vi ut med posen når det kommer bæsjebleie oppi. Dette medfører selvsagt at vi av og til går tom for bæreposer, selv om jeg tar rikelig i forhold til handlemengden når jeg er på butikken.

Hihi.. vi har brukt brødposer fra dag en! temmelig praktisk. bleiebøtte kjøpte vi aldri... [;)]

tror d er knytehåndtak på alle.. men d skal jeg ikke garantere..

de selges overalt... matbutikker, nille, europris... tror de er billige overalt, men prisen varierer nok noe. kjekt å slippe å løpe ut ja[;)]

Eg har brukt hundeposer siden første stund ! Vi råd av ei vennine å bruke hundeposer istedenfor sån bleiebøtte ( fra babybutikkene). Eg bruker hundeposer med hank på , så da er det lettere å knyte igjen !![;)]

ORIGINAL: pupple

tror d er knytehåndtak på alle.. men d skal jeg ikke garantere..

de selges overalt... matbutikker, nille, europris... tror de er billige overalt, men prisen varierer nok noe. kjekt å slippe å løpe ut ja[;)]

Vi løper ut når det "trengs". Dvs. når det lukter bæsj på badet... Er jo plass til mange tissebleier i en bærepose, da, men så fort det kommer en bæsjebleie oppi så er det greit å få den ut uansett (eller om morgenen venter vi litt, for da kommer det gjerne to-tre på rad!).

Vi har bleiebøtte og synes det fungerer supert. Vi skal sortere søppelet, og bleier skal i restavfallscontainer og den er langt unna[&:]

Vi kan heller ikke knyte de i en pose og legge det på trappa for kråkene her spiser på alt av poser. Derfor er det greit å kunne "spare opp" bleier innendørs før vi kaster det[:)] 

Vi har bleiebøtte men putter bare vanlige poser oppi[:)]

vi har åsså bleiebøtte, men bynne å like den mindre å mindre, den ene innsatsen som e inni dett hele tia løs å det e jo et evi styr når man da skal tømme den bøtta.. så vurdere å bare ha en vanli søppelpose oppi den å heller bare gå ut når nu den ene shitbleia om dagen kåmmer [:D]

Ja, kjempe-lurt!!!![:)][:)][:)]
Vi har nesten slutta å bruke Sangenic-bøtta! Stinker jo jævlig...
Og det er jo ikke plass til mer enn 5-6 bleier i de posene for våt-avfall. Det er helt meningsløst...

Skal ta å kjøpe meg en rull jeg òg...[;)]

ORIGINAL: renvik

Eg har brukt hundeposer siden første stund ! Vi råd av ei vennine å bruke hundeposer istedenfor sån bleiebøtte ( fra babybutikkene). Eg bruker hundeposer med hank på , så da er det lettere å knyte igjen !![;)]

irriterer meg at ikke jeg kom på d før....  så kunne jeg hatt en vanlig søppeldunk istedefor den dyre bleiedunken!!!

Vi vurderte sånn Sangenic-bøtte. Men lot være, mest fordi vi har så lite bad at jeg ikke ville avgi gulvplass til den (og fordi jeg generelt er i mot ting som står på gulvet, med tanke på gulvvasken). Så derfor valgte vi bæreposer på nederste hylle på stellebordet i stedenfor.

Men nå skjønner jeg at jeg ikke har gått glipp av noe stort, egentlig, virker jo ikke som dere som har sånn er så veldig fornøyd.

så smart[;)] det skal jeg jammen prøve!![:D]

vi har nemlig ikke søppeldunk før på gården nedenfor hos oss, så vi må ta med søppla når vi skal noen steder....
vi har bleiebøtte, men hjelper lite for å si det sånn, iallefall med de stingbombene lille gutt lager her i huset[&:][;)]

så takk for tipset, da skal jeg prøve hundeposer!!!!!![:D]

Back
Topp