Bæsjen skummer

Mirus

Forumet er livet
Noen ganger, når lillebror her ligger på stellebordet og bæsjer så er det bare skum som kommer. Altså slik gul "bæsjvæske" som skummer. Fullt av små bobler liksom, nesten som brus som skummer over...[8|] Noen som vet hva dette kommer av? Luft kanskje....[&:]

Her også!! Syntes det er kjempe merkelig, tenkte eg skulle ringe helsestasjonen i morgen eller gå på helsestasjonen på tirsdag. Avføringen hans har også forandret farge fra gul til mørk grønn!

Forstår ingenting eg..

Er det som virker mest logisk ja, men jammen om jeg veit. [8D]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

ang grønn bæsj kan være han har hatt vondt i magen sin[:D]

skummende bæsj hørtes ut som luft ja[8|]

Hva kan jeg gjøre med det? Vet han har hatt en del luft smerter, men virker grei nå i det siste dagene..
Er det farlig at han har grønn bæsj? Hehe

ORIGINAL: crispy

ORIGINAL: Nåssåbjønn

ang grønn bæsj kan være han har hatt vondt i magen sin[:D]

skummende bæsj hørtes ut som luft ja[8|]

Hva kan jeg gjøre med det? Vet han har hatt en del luft smerter, men virker grei nå i det siste dagene..
Er det farlig at han har grønn bæsj? Hehe

Nei, det er ikke farlig! [:D] Bæsjen kan og skifte farge og konsistens ut fra hva du spiser.

Jeg har alltid innbilt meg at grønn bæsj betyr lite mat i systemet jeg....??

Luften er vanlig her i huset hvertfall.. [8D]

ORIGINAL: HanneHM

Jeg har alltid innbilt meg at grønn bæsj betyr lite mat i systemet jeg....??

Luften er vanlig her i huset hvertfall.. [8D]

Tror ikke det, for gutten her har og hatt grønnlig bæsj og han la på seg 790 g på 11 dager. Kan vel ikke være lite mat i omløp da? [8|][X(]

Så en dag at også Preben hadde skikkelig grønn bæsj (har det enda også). Det er bare det at kroppen skiller ut galle i avføringen. Er ikke noe farlig og er helt normalt. Har ingenting med hverken luft eller for lite mat å gjøre.

Jeg fôr rett på internett når jeg oppdaget det, fikk helt angst, men ble fort beroliget!!!

Hvordan klarte vi oss uten nett før i tiden?[;)]

Back
Topp