Bæsjebleier

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Hvor ofte skifter dere bæsjebleier? Her er det ikke mer enn en til to bleier i uka... Synes det er så lite, men mener å ha lest at det kanskje ikke er så uvanlig når de går på mm?

Har hørt at det ikke er uvanlig med mm nei. Her skifter vi kanskje 6 ganger i døgnet, skulle gjerne ha skifta færre :p

2-3 i uken

Han bæsjer annenhver dag omtrent. Noen ganger går det 3 dager mellom. Da kommer det i stoooore mengder:p

Hehe, ikke telt de, men mye bæsjebleier gitt. Bare pupp her da, men har hørt at både mange og få er helt "normalt" og greit!?

gutten min får ikke mme, kun morsmelk, men nå har det gått 5 (!) dager siden sist! Men det er visst like vanlig som at de bæsjer mye :)

Her er det sjeldnere enn før, før var det mange ganger per dag. Nå er det ikke hver dag en gang, kanskje hver 3. Men når det kommer, er det mye :-)

6-7 for dag ca.

Gikk så mye bleier en periode, derfor gikk vi over på tøybleier. :P

Hvor ofte skifter dere bæsjebleier? Her er det ikke mer enn en til to bleier i uka... Synes det er så lite, men mener å ha lest at det kanskje ikke er så uvanlig når de går på mm?
Det kan fint på to uker mellom når de bare får mm ;)

3-6 stk om dagen!:p så denne jenta får det ut:p
Lest at med morsmelk er det like vanlig med 10 om dagen til 1 dag i uka:p

Er vel ved erstatning det helst skal være minst 1 bæsje bleie om dagen? :)

3-6 stk om dagen!:p så denne jenta får det ut:p
Lest at med morsmelk er det like vanlig med 10 om dagen til 1 dag i uka:p

Er vel ved erstatning det helst skal være minst 1 bæsje bleie om dagen? :)

Mener å ha lest det jeg også, men er liksom så "unaturlig" at han nesten ikke har bæsjebleier :p trodde liksom ikke jeg skulle etterspørre mer av den sorten med liten baby i hus :p

Fullammer... som regel 5-6 bæsjebleier om dagen. Hadde vært behagelig om ho bæsja 1 gang om dagen foråsiresånn... :p

Back
Topp