Bæsjebleier

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Hvor mye bæsjer sånne små babyer? Veldig mye? Hele tiden? Føles sånn hvertfall...

har sluttet å telle her i gården ;-) Jenta mi bæsjer litt og litt, nesten ved hver amming. Blir en del bleieskift i løpet av døgnet. Trenger i allefall ikke bekymre meg over at hun blir for våt før vi skifter, det rekker vi ikke...

Her går det gjerne to-tre bleier i samme slengen. Igår bæsja han ut to bleier mens han lå på stellebordet. Etter det gikk han løs på stellematta. De rommer mye disse små! :)

Det går mange bleier her også... Hver amming og noen ganger ekstra :)

Samme her og :)

Ok, da veit jeg at babyen min er normal hvertfall:) Vi var hos fotografen igår, og da bæsja hun i ett sett! Ble mye tepper og saueskinn å vaske for dem ja!

Samme her! en bleie pakke varer 2 døgn, max! Har vaska ganske mange håndklær fra stellebordet ja! Men heldigvis ikke begynt å tisse/bæsje igjennom bleiene enda, så slipper å bytte klær!! :)

Hadde tre bæsjebleier på rappen i går kveld.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hin liker også å tisse etter jeg har tatt av bleia. Godt jeg ikke har gutt! Blir en del klesskift selv om hun ikke gulper.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hin liker også å tisse etter jeg har tatt av bleia. Godt jeg ikke har gutt! Blir en del klesskift selv om hun ikke gulper.

Det gjør min og, og det er en gutt, hehe. Har tisset seg selv i ansiktet 2 ganger, stakkars liten ;)

Mi også tisser på stellebordet, må le da :)

Jeg bruker både håndkle og sånne engangs libero stellematter som jeg har klippet i seks mindre biter (de er veldig store). Men noen ganger renner det bakover på ryggen likevel, så klærne blir våte. Står også på siden for å unngå å bli truffet av sprutbæsj;)

Her bæsjer vi en gang pr dag.

Her bæsjer vi en gang pr dag.

Oi, så lite! Her er det 10-12 ganger om dagen. Bæsjer gjerne 2-3 ganger hver gang jeg skifter bleie. Hun liker å lette på trykket etter at bleia er av;)

Ja da....Det er bæsj i alle bleier som skiftes, og det bæsjes gjerne under bleieskift også. Heldigvis tisser hun ikke like langt som broren gjorde, fordelen med jente akuratt der.

Her bæsjes det hele tiden. :p det har begynt å roe seg ned litt den siste uka, hun er snart 5 uker. De to første ukene skiftet jeg gjerne fire-fem bæsjebleier på natta. DET var lite gøy *gjesp*

Her er det faktisk ikke så mange bæsjebleier lenger. Snuppa fyller stort sett en bleie eller to rundt lunsj og ellers er det stort sett bare promping med litt mat i. :)

Back
Topp