bæsjebleier

linnine

Elsker forumet
Hvor mange bæsjebleier er det om dagen? Her er det 5-6stk hver dag.... Våkner hver morgen kl 06 og må opp og skifte. Stakkars gutten min er skikkelig sår... Gode tips i en slik stund?

Er han løs eller hard? Er han løs kan du jo prøve å gi litt banan? [:)]

Tulla har 2-4 om dagen, som er sånn passe hard, vanlig bæsj liksom[:)]

Tror det er 1-3 om dagen her.

Stakkars lille vennen[:(] Håper denne tannbæsjen tar slutt snart!

ORIGINAL: Tessy_

Løs.. :( Prøve med litt banan da [:)] Slitsomt dette, smører han godt inn, men rekker jo ikke virke før neste bæsjebleie...[:(]

ORIGINAL: linnine

ORIGINAL: Tessy_

Løs.. :( Prøve med litt banan da [:)] Slitsomt dette, smører han godt inn, men rekker jo ikke virke før neste bæsjebleie...[:(]

Huff, slikt er ille!!!
Håper banan kan hjelpe for han da[:)]

ORIGINAL: lnie

Som oftest 1. Noen ganger 2.

Sign.

Ta på ultrafiolett. Det sitter lenge [:)] Hjelper både forebyggende og pleiende. Stakar liten

Ca 4.
Men ingen...hva skal jeg si...diarebleier...
De gangene han har vært sår har det funka med sinksalve og noen ekstra sprut med olje.

*Håper ikke dette ligger ute når han er 15... haha
"Bjørn, vettu hva vi fant på nett i går..." Muhahaha

Ella har 3-4 bæsjebleier nå...tannebæsj her også...

Var sånn hans 2-3 første leveuker. Hadde åpne sår helt i åpningen, og for hver bleie ble det bare verre. Vi smurte med zincsalve, prøvde potetmel, en apotekkrem, inotynol, en salve vi fikk av doktoren, en soppsalve osv... Til slutt prøvde vi med bare zinc igjen, og da forsvant det...

banan og blåbær er veldig bra hvis man er løs i magen! man får slike fruktmos glass i butikken med blåbær =)

1 hver dag. Og er han sår lufter jeg MASSE! Kun ren luft, ingen salver[:)] Det er det eneste som funker hos oss.. Og jeg kjenner etter om det er helt tørt før jeg har på bleien.

Venninna mi som snart er sykepleier sa noe om at hvis såret er bløtt, kan du smøre det, men tørre sår må ha tørrhet [8D]

Stemmer  det når det gjelder sår... tørt på tørt, vått på vått... Og prøv blåbærsuppe eller blåbærsaft mot løs mage.

Her er det 1-2 bæsjbleier om dagen.

Ville kanskje prøvd å kutte ut alle melkeprodukter en periode, inkludert grøt. Dette hjalp for min eldste.

ORIGINAL: Alexandra82

Ca 4.
Men ingen...hva skal jeg si...diarebleier...
De gangene han har vært sår har det funka med sinksalve og noen ekstra sprut med olje.

*Håper ikke dette ligger ute når han er 15... haha
"Bjørn, vettu hva vi fant på nett i går..." Muhahaha

ORIGINAL: LittleMonkey

10-15 bæsjebleier i døgnet.

Du tuller? [8D]

Som regel 1 bæsjebleie om dagen.
Embriken har (pga analatresien) mellom 10 og 15 pr dag, og vårt beste middel mot sår hud er Aco Zinkpasta.

Back
Topp