Bæsjebleier og fast føde

Kh86

Flørter med forumet
Hvordan er deres babyer sine bæsjebleier etter å ha begynt med fast føde? :p Her er vi nå oppe i 4-5 bleier om dagen. De 3 første ukene bæsja hu 1-2 ganger og hu var hard i magen så hu fikk sviskemos sammen med grøt, men de siste dagene nå er det ganske løst og hyppige bleier (ikke diaré aktig).
 
Min er 5 mnd den 22/5. Hun spiser grøt til lunsj og kvelds, og litt grønnsaksmos til middag. Hun har en kjempe stor bæsjebleie annenhver dag. Jeg tenker en del på at det skulle kommet hver dag, og er så redd for at hun får vondt i magen men hun virker fornøyd, og får litt sviskemos innimellom.
 
Min er 5 mnd den 22/5. Hun spiser grøt til lunsj og kvelds, og litt grønnsaksmos til middag. Hun har en kjempe stor bæsjebleie annenhver dag. Jeg tenker en del på at det skulle kommet hver dag, og er så redd for at hun får vondt i magen men hun virker fornøyd, og får litt sviskemos innimellom.

Frøkna her bæsja en gang om dagen når jeg startet med fast føde for 4 uker og da var det hardt, men nå er det 2-4 bleier om dagen og veldig løst hver gang plutselig
 
Det kommer an på hva hun får smake på. Første smak på banan og egg ga litt tregere mage, men ikke mye, og bare første gang, så det kan ha vært tilfeldig. Legger egentlig mest merke til endringer på lukt og farge. Hun bæsjer stort sett 1-2 ganger per dag og av og til hopper hun over en dag. Sånn var det før også.

Hun blir forbanna om hun bare får en teskje av ting, så det blir gjerne et helt måltid når hun først får noe.
 
Tindra har litt bæsj hver dag, men den er forholdsvis mørk i fargen og mye hardere enn tidligere.. (ofte «kuler» i forskjellig størrelse som nesten triller ut av bleia :joyful:
Bæsjen forandret seg da hun begynte å få brødskive med leverpostei til lunch..
Er ikke bekymret så lenge hun virker fornøyd ;)
 
Back
Topp