Bæsjebleier? Fortsatt 1 i uken.

Sunny87

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Lille er 3 mnd neste uke. Tror jeg kan telle på to hender hvor mange bæsjebleier vi har hatt siden vi kom hjem fra sykehuset. Når vil ting normalisere seg litt. ??Han strever så voldsomt når først denne bleien kommer. :( og tyter ut over alt. Jeg fullammer så vet at hva de sier ang det er helt normalt. Men ser han ikke har det greit.

Lillemor bæsja opptil 10 ganger om dagen helt fram til for 3 uker siden. Nå bæsjer hun hver 3-4 dag ca og hun sliter ganske de dagene hun har bæsjedag. Grinete osv. Har ikke noe tips.... Men dere er ikke alene iallefall...

Lillemor bæsja opptil 10 ganger om dagen helt fram til for 3 uker siden. Nå bæsjer hun hver 3-4 dag ca og hun sliter ganske de dagene hun har bæsjedag. Grinete osv. Har ikke noe tips.... Men dere er ikke alene iallefall...
Ikke noe greit. Håper det stabiliserer seg nå ved 3 mnd Evt 4 mnd når de kam begynne med litt fast føde.

Min første (fullammet) barn bæsjet hver 10ende dag til han begynte med mer fast føde rundt 5-6 mnd. Jeg gjør en slags "light" versjon av bleiefri (eliminasjon kommunikasjon) - jeg holder mine barn over vask eller do ved hver bleieskift, så at de får mulighet til å tisse eller bæsje. Det har hjulpet mye - da kom bæsj alltid i vasken.
Jenta på 9 uker bæsjer flere ganger i døgnet, men nesten alltid i vasken og ikke til bleie.
Han må være avslappet når du holder ham, og det tar noen ganger til han blir vant til det.

Back
Topp