Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har aldri opplevd at han har sovet som en stein når jeg oppdaget en bæsjebleie. Han er alltids litt halvvåken, feks etter nattmat. Jeg skifter i senga. Det blir aldri like rent som på dagtid, men det viktigste er å få vekk det meste iallefall Han blir litt våken, men han sovner fort igjen (siden jeg har slyngevugge).
Skifter ikke bæsjebleie på natt, de få gangene hun har bæsjet på natten er dette etter jeg har lagt henne etter mat og da har hun ligget med den til neste måltid.
Bæsjebleier skifter jeg ja.. kan ikke tenke meg at det er særlig behagelig å ligge med bæsj i bleien.. men har aldri opplevd at han bæsjer i søvne, så han er jo uansett våken.
Bytter med ein gang eg oppdager det. På badet. Med fullt lys på, og det går bra! Legger han i senga igjen etterpå, og så sovner han igjen etter ei stund
Dersom ho bæsjar om natta, så byttar eg med ein gong eg merkar det. Og då skjer det på badet. Med full belysning her og. Det går heilt fint, og ho kan leggast igjen etterpå. Men prøvar å ikkje prate så mykje og ekse ho opp då. Då kan det fort ta litt tid å sovne igjen.
Skifter bæsjebleie på sekundet jeg merker det. Lukter det temmelig fort, utrolig gjenkjennelig søtsur lukt.
Gjør det på badet, men i mørket. Tissebleier tar vi i senga.
Om det e bæsj så skiftes det på natt ja, kunne aldri tenke meg å la ho liggeme bæsj i bleia...
Men no søv no ho fra 20-21 til 07-08!!
Uhyre sjelden det e bæsje bleier på natt....
Hvor ofte har de små bæsjebleier?
Hun har hatt 1-2 ganger daglig, men nå gikk det 4 hele dager før dt kom på stellebordet :O Ble litt bekymret, men hun har vært seg selv.
Hvor ofte skal dem egentlig ha avføring når de får grøt og smaksprøver og mm?
Sniker fra November2013
Her er det utrolig sjeldent at hun faltisk bæsjer på natta, men har vært et par falske alarmer da hun av og til slipper noen ordentlige gammel-manns fiser.. jentungen pleier ikke våkne på natta, men når hun gjør det og et bleieskift trengs, bytter jeg på badet med kun lys over speilet (dropper taklampa på natta).