Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rett og slettTidligere hadde lillegutt sennepsgul avføring,men i det siste har den blitt mer brungul og lukter noe annerledes.. flere som har opplevd at avføringen forandrer seg? Jeg fullammer,lille er 2,5 mnd.
Her er det grønt med massse slim. Flere som har det? Lurer på om det er vanlig eller om det skyldes melkeproteinallergien hennes..?
Vi har det av og til, og jeg mistenker allergiHer er det grønt med massse slim. Flere som har det? Lurer på om det er vanlig eller om det skyldes melkeproteinallergien hennes..?
Ja, det ante meg at det ikke var helt innaforHar hørt st det kan komme av melkeproteinallergi og luft i magen, uten at jeg kan si om det er sant eller ikke![]()
Ah, kom dere til barnelege, vi har fått et nytt barn etter rett diagnose! Hva får deg til å mistenke allergi?Vi har det av og til, og jeg mistenker allergi![]()
Mye diaré, mageknip og luft, noe utslett som kommer og går, hosting og surkling hele tiden, og generelt veldig urolig.. Må man ha henvisning til barnelege, eller er det sånn man ringer selv?Ah, kom dere til barnelege, vi har fått et nytt barn etter rett diagnose! Hva får deg til å mistenke allergi?
Ja, det høres litt mistenkelig ut, ja. Hvis du drar til privat trenger du ikke henvisning, men om du bruker det offentlige må du ha henvisning fra fastlege. Vi har fått god hjelp fra det offentlige, og om du bor i Oslo kan jeg anbefale Oslo barne- og lungelegesenter på Hasle. De prioriterer de minste pasientene, så vi fikk time innen en uke. Skal sies at jeg tok en telefon til dem for å slette enhver tvil om at jeg var noe desperat, men de sa de pleide å prioritere de minste. Men det er om du bor i Oslo, da. Ellers er Cecilie Revhaug et navn med kjempegodt rykte om du vil gå for privat. Vil anbefale deg å kutte melk og soya med en gang, så forkorter du utredningsprosessen litt. Bli medlem i gruppa "Barn med melkeallergi" på fb også, der er det fantastisk mange bra tips og mange med lang erfaring!Mye diaré, mageknip og luft, noe utslett som kommer og går, hosting og surkling hele tiden, og generelt veldig urolig.. Må man ha henvisning til barnelege, eller er det sånn man ringer selv?