Bæsj, promp og tiss-humor..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Her er det morsomste vi vet å synge: "Bæ bæ lille lam, har du noe fis".. [8|][:D]
Flere som syns det er morsomt?

Ja, G og jeg [:D]. Johanna blir så sinna når vi synger sangene hennes med promp og tiss i (og så synger hun ikke sånne sanger selv - har det en avskrekkende effekt tro?)

Hehe, her er bæsj og promp en STOR hit[:D]
Er Jørgen sur er det bare til å si noe med bæsj eller promp så glemmer han fort at han er sur[8D][:D]

He he - her går det i "hadet på bade din gamle sjokoladebæsj"[&:][8D][:D] Ellers er det veldig pop med slik humor generellt[:D]

Hehe! Egentlig, så har sambo mer den humoren enn noen av barna [:-]
Men Leah synes det er litt morsomt å prompe jaaa ... [&:] Hehe! Og synger hun den
Bæbæ lille lam, kjørte folkevogn,folkevogna kræsja, bestemor har BÆÆÆÆSSJAA!!! Så fullfører hun den aldri, hun bare ler og ler [8D]

Her er det også samme humoren. Ingenting er som en god promp![8D]

haha.. og jada.. her har vi bæsj, tiss, promp humor.......[8D] og hun ler like godt hver gang.. og hun ler iallfall godt om vi er med på vitsene. så her har de ingen avskrekkende effekt.. [&:]

hahahaha...maja og noen kamerater liker å lage både bæsje-sangen og tisse-sangen jevnlig....jeg hører dem på rommet og ler og koser meg på utsiden...

ORIGINAL: Elimor

He he - her går det i "hadet på bade din gamle sjokoladebæsj"[&:][8D][:D] Ellers er det veldig pop med slik humor generellt[:D]

Her er det sjokobæsj, men ellers det samme... er den i hele norges barnehager eller???

ORIGINAL: Monsoon

ORIGINAL: Elimor

Her er det sjokobæsj, men ellers det samme... er den i hele norges barnehager eller???

He he - ja, en plass må de jo få det fra[:D]

ORIGINAL: 3barn

Hehe, her er bæsj og promp en STOR hit[:D]
Er Jørgen sur er det bare til å si noe med bæsj eller promp så glemmer han fort at han er sur[8D][:D]

Sammemed Oliver

Back
Topp