L Lene_84 Elsker forumet 16 Okt 2013 #1 Blir lika overraska kver uka når frøken fryd bæsje, kor mye det er i de små tarmane... Men hu har jo ikke noe vondt
Blir lika overraska kver uka når frøken fryd bæsje, kor mye det er i de små tarmane... Men hu har jo ikke noe vondt
S SmulteTrulte Guest 16 Okt 2013 #2 Ja de har noen enorme mengder ... Min bæsjer hver dag, og har som regel bæsj oppetter ryggen og på utsiden ved bena annenhver dag ca Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja de har noen enorme mengder ... Min bæsjer hver dag, og har som regel bæsj oppetter ryggen og på utsiden ved bena annenhver dag ca Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
B Bampsebompi Elsker forumet Oktobermirakler 2013 16 Okt 2013 #3 Enorme mengder, og det bråker mer enn en voksen fis! Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Raro Elsker forumet Desemberskatter 2016 16 Okt 2013 #4 Bampsebompi skrev: Enorme mengder, og det bråker mer enn en voksen fis! Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Hehehe.. Min ser like fornøyd og overrasket ut hver gang hun har gjort noe stort.
Bampsebompi skrev: Enorme mengder, og det bråker mer enn en voksen fis! Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Hehehe.. Min ser like fornøyd og overrasket ut hver gang hun har gjort noe stort.